استراحت لیونل مسی و همسرش در سواحل بارسلونا + تصاویر
لیونل مسی به همراه همسرش آنتونلا روکوزو و پسرش تیاگو یک روز را در سواحل شنی بارسلونا به استراحت گذراند.

بسیاری از فوتبالیست های اروپایی که فصل های فوتبالی را به پایان برده اند، در حال تعطیلات و استراحت به سر می برند اما "لیونل مسی"(Lionel Messi) که دو فینال مهم را طی کمتر از 10 روز آینده در پیش دارد، هنوز تمریناتی دارد.

فوروارد آرژانتینی که در این فصل به شکل باورنکردنی، 56 گل برای تیمش به ثمر رسانده، به همراه همسرش "آنتونلا روکوزو"(Antonella Roccuzzo) و پسرش "تیاگو"(Thiago) یک روز را در سواحل شنی بارسلونا به استراحت گذراند.

لیونل مسی و همسرش در سواحل بارسلونالیونل مسی و همسرش در سواحل بارسلونا

لیونل مسی و همسرش در سواحل بارسلونالیونل مسی و همسرش در سواحل بارسلونا

"مسی" و هم تیمی های بارسایی اش باید روز شنبه در چهارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به دیدار اتلتیکو بیلبائو بروند؛ یک هفته قبل از آنکه با یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا رو در رو شوند. اگر بارسایی ها بتوانند هر دو مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند، یک عنوان قهرمانی دیگر به قهرمانی لالیگا اضافه خواهند کرد.

قهرمانی بارسلونا در لالیگاقهرمانی بارسلونا در لالیگا

این نتیجه نیازمند تلاش جسمی و روانی جدی بازیکنان است؛ شاید به همین دلیل است که "مسی" به همراه همسر باردار و پسر دو ساله اش به ساحل بارسلونا رفت و ساعاتی را در آنجا به استراحت گذراند.

مسی و همسرش در سواحل بارسلونامسی و همسرش در سواحل بارسلونا

به نظر می رسد بازیکنی که تا به حال 4 بار توپ طلا را به خود اختصاص داده، بتواند بازهم با خلاقیت های شخصی خود به تیمش کمک کند تا از پس این دو فینال مهم برآید؛ پیش از آن که به تیم کشورش برای حضور در مسابقات کوپا آمریکا بپیوندد؛ مسابقاتی که تابستان امسال برگزار می شود.

بر اساس گزارش روزنامه آرژانتینی "کلارین"، "مسی" و "آنتونلا" در حال حاضر می دانند که فرزند آینده شان یک پسر است و نام او را نیز انتخاب کرده اند. گفته می شود این زوج نام "بنیامین" را برای پسر بعدی شان انتخاب کرده اند؛ همان نامی که دوست "مسی" و بازیکن منچسترسیتی "سرجیو راموس" برای پسرش انتخاب کرده است.

مسی و همسرش به همراه تیاگومسی و همسرش به همراه تیاگو

همسر مسیهمسر مسی

"تیاگو" در نوامبر 2012 به دنیا آمد و سوپر استار بارسلونا نیز تصویر دست او را روی ساق پای خود خالکوبی کرد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ