تصاویر جالب از مسی و همسرش
مسی تصاویر زیر را در شبکه اجتماعی منتشر کرده است.

مسی(Lionel Messi) فوتبالیست حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا(Barcelona) و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌ مهاجم بازی می‌کند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است.

مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را از آن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد.

وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سال های ۲۰۱۱٬۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ تکمیل کرد. او در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را دریافت کرد. مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابت ها شد. لئو در سن ۲۵ سالگی جوانترین بازیکن تاریخ رقابتهای لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند باهوش‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد.

شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا(Diego Maradona) مقایسه شود؛ این در حالی است که مارادونا مسی را جانشین خود می‌داند. فوق ستاره آرژانتینی با آنتونلا روکوزو(Antonella Roccuzzo)  زندگی مشترکی را آغاز کرد که حاصل ازدواج آن ها فرزندنی به نام تیاگو مسی(Thiago Messi) است.

تصاویر جالب از مسی و همسرشتصاویر جالب از مسی و همسرش
تصاویر مسی و همسرشتصاویر مسی و همسرش
مسی و همسرشمسی و همسرش
همسر مسیهمسر مسی
مسی در کنار همسرشمسی در کنار همسرش
مسی و همسرش در کنار هممسی و همسرش در کنار هم



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir