تصادف وحشتناک مهرداد میناوند + تصاویر
مهرداد میناوند ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی در مسیر رشت به کپورچال دچار سانحه رانندگی شد.

مهرداد میناوند قصد داشت به کپورچال برود و سر مزار هادی نوروزی حاضر شود اما لندکروز میناوند در نوشهر چپ شد. تصاویر منتشر شده از خودروی این بازیکن نشان می دهد با خوش شانسی از چنین تصادی جان سالم به در برده است. میناوند در این باره توضیح می دهد: «متاسفانه ماشینم چپ شد و فقط خدا را شکر می کنم که زنده مانده ام.»

او در پاسخ به این سوال که دقیقا چه اتفاقی رخ داده است، می گوید: «من برای حضور در یک مراسم خیریه به رشت رفته بودم. پس از مراسم هم گفتم راهی روستای هادی نوروزی شوم تا بتوانم سر خاکش بروم. فکر می کنم اگر الان زنده ام فقط به خاطر دعای همان بچه هایی است که در رشت برایشان کار خیریه کردم.»

میناوند درباره شکل تصادفش توضیح می دهد: «متاسفانه جاده مشکل داشت. نه ایمنی وجود داشت و نه جاده سازی درستی. اصلا علامتی نبود که نشان دهد جاده باریک می شود. گوشه جاده هم کلی میل گرد و سنگ ریخته بودند. یک چراغ چشمک زن هم گذاشته بودند که از چراغ قوه ضعیف تر بود. یعنی هیچ نوری نداشت که من آن را درست ببینم. یک لحظه کنترل ماشین از دست رفت و چپ کردم.»

او درباره کمک های مردمی می گوید: «باز دم مردم گرم که به من کمک کردند چون خبری از آمبولانس نبود. نیروی انتظامی هم 40 دقیقه بعد از آن تازه رسید. خدا را شکر می کنم که الان زنده ام.»

به نظر می رسد باز شدن کیسه های هوا به یاری سرنشین های این خودرو شتافته است. میناوند را در عکس اول با چهره ای شوکه مشاهده می کنید:

تصادف وحشتناک مهرداد میناوندتصادف وحشتناک مهرداد میناوند
تصادف وحشتناک میناوندتصادف وحشتناک میناوند
تصادف مهرداد میناوندتصادف مهرداد میناوند
تصادف میناوندتصادف میناوند
تصاویر تصادف وحشتناک مهرداد میناوندتصاویر تصادف وحشتناک مهرداد میناوند
تصاویر تصادف وحشتناک میناوندتصاویر تصادف وحشتناک میناوند
تصاویر تصادف مهرداد میناوندتصاویر تصادف مهرداد میناوند



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir