ستاره های هالیوود طرفدار چه تیم هایی هستند؟
این روزها ستاره های دنیای هالیوود علاقه زیادی به مسابقات فوتبال به ویژه در قاره اروپا دارند و طرفدار تیم های خاصی هستند.

در شرایطی که فوتبال باشگاه های اروپا از محبوبیت فراوانی در سرتاسر دنیا برخوردار است، در این گزارش قصد داریم تا تیم های محبوب تعدادی از ستاره های سرشناس هالیوودی را به شما معرفی کنیم:

* تام کروز(Tom Cruise): تام کروز بازیگر سرشناس هالیوودی بارها اعلام کرده که طرفدار رئال مادرید(Real Madrid) است. او چندین بار همراه با اعضای خانواده اش از جایگاه ویژه ورزشگاه برنابئو، بازی های رئال را دنبال کرده اند وحتی در دوران حضور دیوید بکام(David Beckham) در رئال، او را در مراسم باشگاه همراهی می کرد.

* چارلیز ترون(Charlize Theron): این بازیگر مشهور اهل آفریقای جنوبی به شدت عاشق فوتبال و طرفدار سرسخت چلسی(Chelsea) است. او اولین بار به عنوان یک میهمان افتخاری برای تماشای یکی از بازی های خیریه چلسی به ورزشگاه دعوت شده بود و در همان بازی شیفته این تیم شد. بعد از آن بود که خانم ترون پیراهن آبی ها را با نام خودش دریافت کرد و حتی در یکی از جشن های باشگاه لندنی هم این پیراهن را بر تن کرد. لازم به ذکر است که اجداد او فوتبالیست بوده اند.

* جاستین بیبر(Justin Bieber): این خواننده جوان که طرفداران زیادی هم در دنیا دارد، یکی از هواداران باشگاه بارسلوناست(Barcelona). چندین بار تصاویری از او با پیراهن بارسلونا منتشر شده و وقتی که با دوستانش فوتبال بازی می کند نیز لباس کامل و رسمی بارسلونا را می پوشد. او در یکی از گفتگوهای اخیرش اعلام کرده که هوادار سرسخت مسی(Lionel Messi) است.

*کوین کاستنر(Kevin Costner): 'آرسنال(Arsenal) تیم من است'. این بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی در گفتگویش با یکی از رسانه های ورزشی این جمله را بر زبان آورد. او هر زمان که موقعیت کاری اش اجازه دهد، بازی های تیم محبوبش را دنبال می کند و بارها در ورزشگاه امیریتس دیده شده است.

*ویل اسمیت(Will Smith): ویل اسمیت عاشق باشگاه اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) است و در سال 2003 نیز در سفر به اسپانیا، یادگاری های مهمی از سوی سران این باشگاه دریافت کرد. او بارها و در رویدادهای مختلف، با پیراهن اتلتیکو عکس هایی به یادگار گرفته و سفیر سرشناسی برای تیم دوم شهر مادرید است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:cup.ir