سوتی وحشتناک همسر مهاجم منچستریونایتد
همسر مهاجم جوان منچستریونایتد با سوتی‌های وحشتناکی که داد، هواداران یونایتد را به خشم آورد و شوهرش را در وضعیت بسیار بدی قرار داده است.

منچستریونایتد(Manchester United) در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروزی ارزشمندی به دست آورد و موفق شد که در ورزشگاه خانگی واتفورد(Watford) را با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

همسر آنتونی مارسیال(Anthony Martial) مهاجم شیاطین سرخ، او را در شرایط بسیار بدی قرار داده است. او قبل از دیدار یونایتد برابر واتفورد در صفحه اینستاگرام خود برای همسرش آروزی موفقیت در این دیدار کرد، این در حالی بود که این ستاره جوان فرانسوی نتوانست به خاطر آسیب دیدگی تیمش را همراهی کند.

بدتر اینکه همسر مارسیال عکس ورزشگاه امارات را به جای اولدترافورد منتشر کرد که این باعث شد تا بسیار او را مسخره کنند و همسرش در شرایط بدی قرار بگیرد. البته او خیلی سریع به سوتی وحشتناکش پی برد و آن عکس را حذف کرد.

مارسیال در فصل جابجایی تابستانی با 36 میلیون پوند به شیاطین سرخ پیوست. این بازیکن جوان فرانسوی خیلی سریع در تیم جدیدش جا افتاد و بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته است. او یکی از بهترین های یونایتد در فصل جاری بوده است، اما نتوانست در دیدار برابر واتفورد تیمش را همراهی کند چرا که در دیدار تیم ملی فوتبال فرانسه برابر انگلیس که چند روز پیش برگزار شد آسیب دید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir