بانوی فوتسالیست بدون اجازه همسرش از کشور خارج شد + عکس
نیلوفر اردلان به همراه تیم ملی بانوان به گواتمالا سفر کرده است. او این بار با مجوز چه نهادی چطور توانست از ایران خارج شود؟

تیم فوتسال بانوان، با تلاش دولت توانست به مسابقات جایزه بزرگ گواتمالا اعزام شود و این بار نیلوفر اردلان کاپیتان تیم ملی هم هم‌تیمی‌هایش را همراهی کرده است. سفر اردلان به همراه تیم بانوان، سوال‌ها زیادی را به وجود آورد. اینکه چه نهادی به او مجوز خروج داده و اگر خروج او بدون حل مشکل خانوادگی و به کمک فدراسیون انجام شده، چرا این اتفاق برای مسابقات آسیایی نیفتاده بود؟

نیلوفر اردلان که عضو تیم ملی فوتسال ایران است پس از مشکلاتی که با همسرش پیدا کرد و از همراهی تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا بازماند بدون آنکه رضایت وی را جلب کند با نظر فدراسیون و برخی نهادهای نظارتی از کشور خارج شد. این یعنی، مشکل ممنوع الخروجی کاپیتان تیم ملی هنوز پابرجاست اما حاشیه‌هایی که به خاطر سفر نکردن او همراه تیم ملی به مسابقات آسیایی به وجود آمد باعث شد این بار نهادهای «نظارتی» وارد ماجرا شوند و مجوز خروج او را صادر کنند.

در تصور فوق نیلوفر اردلان را در سمت چپ تصویر مشاهده می کنیددر تصور فوق نیلوفر اردلان را در سمت چپ تصویر مشاهده می کنید

بعد از سفر نکردن اردلان به همراه تیم ملی به بازی‌های آسیایی، افراد زیادی در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی به این ماجرا اعتراض و اعتقاد داشتند خروج کاپیتان تیم ملی برای مسابقات ملی، یک «مسئله شخصی» نیست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir