ستاره های منچستریونایتد و همسرانشان در جشن تولد اسمالینگ + تصاویر
ستاره های منچستریونایتد تولد کریس اسمالینگ را جشن گرفتند.

به گزارش سیمرغ، ستاره های منچستریونایتد(Manchester United) پس از شکست دادن واتفورد(Watford)، تولد کریس اسمالینگ(Chris Smalling's) را جشن گرفتند، دوستان معروف او نیز در این جشن حضور داشتند. سم کوک(Sam Cooke) مدافع تیم ملی انگلستان نیز به همراه نامزدش به آنها ملحق شدند.

کریس اسمالینگکریس اسمالینگ
نامزد کریس اسمالینگنامزد کریس اسمالینگ

اشلی یانگ(Ashley Young)، مورگان شیندلین(Morgan Schneiderlin) و جس لینگارد(Jesse Lingard) نیز که هر سه از ستاره های لیگ برتر جزیره هستند نیز در این مهمانی حضور داشتند. باستین شواین اشتاینگر(Bastian Schweinsteiger) نیز به همراه نامزدش آنا ایوانوویچ(Ana Ivanovic) ستاره تنیس در این جشن که در رستورانی در مرکز منچستر برگزار می شد، حضور یافتند.

اشلی یانگاشلی یانگ
باستین شواین اشتاینگر به همراه نامزدش آنا ایوانوویچباستین شواین اشتاینگر به همراه نامزدش آنا ایوانوویچ

وین رونی(Wayne Rooney) کاپیتان تیم ملی انگلستان که به خاطر بیماری، در دیدار مقابل واتفورد حضور نداشت و همچنین آنتونی مارسیال(Anthony Martial) گلزن تیم ملی فرانسه که مصدوم بود، هر دو از غایبان این جشن بودند.

ستاره های لیگ برتر جزیره،  همراه همسران و نامزدهایشان به این جشن تولد آمده بودند. ریان ساگدن(Rhian Sugden) نامزد اسمالینگ و نامزد سم کوک از جمله آنها بودند. همه در یک رستوران لوکس با خدمات اختصاصی حضور یافتند.

عکس ستاره های منچستریونایتد و همسرانشان در جشن تولد اسمالینگعکس ستاره های منچستریونایتد و همسرانشان در جشن تولد اسمالینگ



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ