اغفال دختر 14 ساله توسط مربی فوتبال!
مربی که دارای درجه BSC در فوتبال است با اغفال دختر نوجوان 14 ساله و درخواست های بی شرمانه از وی روانه دادگاه شد.

دختر 14 ساله‌ای که تصویر برهنه خود را برای مربی‌اش می فرستاد:

یک مربی فوتبال که دارای درجه مربیگری BSC در فوتبال است صبح دیروز به جرم درخواست های بی شرمانه از دختر 14 ساله روانه دادگاه شد. 'فیلیپ بور' 36 ساله متهم است در حین تماس تصویری از طریق وبکم از دختر 14 ساله درخواست های بی شرمانه ای داشته است.

فیلیپ بور مربی و مدرس فوتبال بچه ها، متهم است با اغوا و فریب از دختر 14 ساله که جزو دانش آموزان وی بوده است از پشت وبکم از وی درخواست های زننده و  جنسی می نموده است.

فیلیپ صبح دیروز در دادگاه حضور یافت تا به اتهامات خود گوش فرا دهد. او در دفاع از خود هرگونه فعالیت جنسی و رد و بدل نمودن تصاویر تحریک آمیز از دختر 14 ساله ساکن ویمبلدون واقع در جنوب غرب لندن را رد کرد.

قاضی پرونده در سخنانی در این رابطه گفت: آنها با هم چت می کرده اند. برخی مواقع دختر درگیر حرکات زننده می شده است و شکی در این باره نیست. فیلیپ دختر را بوسیله وبکم ترغیب به این حرکات می نموده است. قاضی پرونده می افزاید دختر که به دلایل قانونی نامی از وی ذکر نمی شود دو تصویر برهنه از خود برای مربی فوتبالش فرستاده است.

به گزارش دادگاه، فیلیپ و دختر نوجوان برای بار اول 4 ساعت با یکدیگر چت و شماره و نام خود را برای یکدیگر ارسال کرده اند. دختر به دروغ به مربی اش گفته است که 16 سال سن دارد در حالی که 14 سال بیشتر نداشته است. فیلیپ بور ساکن چیپنهام ویلتشایر دارای چندین مدرک مربیگری در زمینه فوتبل، کریکت، هاکی، راگبی، تنیس است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:parsnews.com