صحبت جالب همسر پیكه درباره توهین جنسیتی به او!
شکیرا خواننده سرشناس و همسر جرارد پیکه از روزهای زندگی اش در بارسلونا می گوید.

صحبت های جالب شکیرا:

شكیرا(Shakira) خواننده سرشناس كلمبیایی و همسر جرارد پیكه(Gerard Piqué)، مدت‌هاست كه در بارسلونا زندگی می‌كند. او حالا مادر دو فرزند به نام‌های میلان(Milan) و ساشا(Sasha) پیكه است و از زندگی مشترك با جرارد پیكه راضی است. او به تازگی در گفت‌وگویی با 'ال‌پائیس' در مورد زندگی در بارسلونا، شرایط جرارد پیكه و... حرف زده است:

* زندگی در بارسلونا، دور از سرزمین مادری‌تان كلمبیا، چطور است؟

من خوشبختم. مردی را در كنارم دارم كه باعث خوشبختی من است. خانواده‌ام را دارم و این همان چیزی است كه در زندگی آرزویش را داشتم. بارسلونا شهری بزرگ و اسپانیا كشور فوق‌‌العاده‌ای است. اروپا هم كاملاً با زادگاه من متفاوت است ولی من اینجا را هم دوست دارم.

درست است كه من خوشحال می‌شوم كه پسرهایم با مفهوم پا برهنه راه رفتن در خیابان‌ها آشنا شوند و با بازی كردن در خیابان‌های كلمبیا، دوستان جدیدی بیابند و تجربیاتی مثل خود من را كسب كنند ولی می‌دانم كه بنا به دلایل فراوانی پسرهایم قادر به انجام این كارها نخواهند بود.

* خود شما به اندازه كافی مشهور و محبوب هستید و حالا چند سالی است كه با یك چهره سرشناس دیگر زندگی می‌كنید كه همین هم جنجال‌های زیادی را به همراه دارد. از شخصیت پیكه برای‌مان بگویید.

جرارد كاریزمای فراوانی دارد و هیجان و شور و شعف زیادی در بین هوادارانش ایجاد می‌كند. او بدون ترس زندگی می‌كند‌، فردی خوشحال و شوخ است. افرادی هستند كه از رفتارهای او ناراحت می‌شوند ولی جرارد كار خودش را می‌كند. او هیچ وقت قصد و غرض بدی ندارد و مردی واقعاً شوخ و پرانرژی است.

* در بازی‌های اخیر لالیگا، از جمله در بازی بارسلونا مقابل اسپانیول در خانه اسپانیول، پلاكاردهایی دیده می‌شد كه در آنها به شما توهین می‌شد. نظرتان در این باره چیست؟ آیا این نوعی توهین جنسیتی نیست؟

این موضوعی است كه همه ما باید با آن كنار بیاییم و با آن بسازیم و به نظر من ادب كردن و فرهنگ‌سازی برای افراد است كه این مشكل را حل می‌كند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir