قایق میلیاردی ستاره فوتبال ایران در سواحل خلیج فارس!
یک ستاره فوتبال قایق تفریحی میلیاردی خریده و از دبی به سواحل ایرانی خلیج نیلگون فارس آورده است.

قایق میلیاردی ستاره فوتبال ایران:

جدیدترین سرگرمی ستاره های میلیاردر فوتبال، سواری با قایق تفریحی است. آنها که اولین گروه از واردکنندگان ماشین های لوکس بالای 2500 سی سی به کشور بودند و با پول های میلیاردی که در فوتبال گرفتند، توانستند به طبقه اشرافی جدیدی بدل شوند. این طبقه جدید پولدارها به دلیل شکل خاص درآمدزایی و رسیدن به ثروت یکباره، بیشترین هزینه ها را در داشتن بهترین کالاهای لوکس می کردند تا جلوتر از همه در ویترین نگاه ها باشند.

پورشه های میلیاردی که از پی، بی ام دبلیو های سری 7 و بنز های Eclass آخرین مدل آمده بودند به سرعت جایشان را به خودروهای ویژه ای چون مازراتی و رنجرور و بنتلی دادند. کاخ های سر به فلک کشیده در ییلاق های شمال تهران که هزینه ساخت شان تا چند ده میلیارد برآورد می شود، این ها همه بخشی از تفریح هایشان بودند. تفریحاتی که اگرچه شاید برای بسیاری رویا باشد اما حقی مسلم برای این ستاره ها بود که توانسته بودند درآمدهایشان را درست سرمایه گذاری کنند تا چندین و چند برابر شود.

آنها که خیلی هایشان در ساخت و ساز پول های میلیاردی‌شان را چند برابر کردند و پول های شان در پروسه ای اقتصادی برایشان پول آورده بود. تفریح در سن جوانی و در حالی که درآمدهایی آنچنانی داشتند، حقی بود که هیچ کس نمی توانست از آنها دریغ کند. شاید به همین دلیل است که یکی از ستاره های سرشناس فوتبال برای اولین بار قایق تفریحی شخصی اش خریده و به سواحل نیلگون خلیج فارس آورده است.

این شاید جدیدترین شکل از تفریحات لاکچری فوتبالیست هاست. قایق هایی که نمونه هایی از آنها را کریس رونالدو(Cristiano Ronaldo) یا نیمار(Neymar) هم دارند و قیمت هایشان میلیون دلاری است. البته چند سالی هست که پای این نوع قایق ها به اسکله ای در کیش باز شده و چند ده قایق شخصی در آنجا هستند و یگان ویژه حفاظت از دریا، به همراه یک شرکت خصوصی از این دارایی های شخصی حفاظت می کند. بزودی اما باید شاهد رقابت فوتبالیست ها در قایق بازی در جزایر جنوبی کشور بود که آنها سرگرمی جدیدشان را یافته اند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir