فروش اسپرم ورزشکار معروف ایران + عکس
برخی دانشمندان و چهره های سرشناس و ستاره ها از محل فروش اسپرم خود به درآمد کلانی می رسند.

فروش اسپرم ورزشکار معروف:

در این روزگار عجیب و غریب خبرهایی می شنویم که نمی دانیم چگونه آن را مخابره کنیم و یا اینکه آن را باور کنیم یا نه. بد زمانه ای شده هیچ چیز سر جایش نیست برخی خبرها آنقدر تکان دهنده است که وقتی می خوانی یا می شنوی دقایقی با خودت کلنجار می روی که باید با آن چه کنیم.

یکی از این خبرها را نشریه وقایعه اتفاقیه در گزارشی ویژه از درآمدهای کلان مراکز ناباروری نوشته است. زوج هایی که بچه دار نمی شوند پس از مراجعات مکرر به پزشکان و هزینه های کلان و گزاف بابت آزمایش ها و شناسایی علل نازایی نهایتا وقتی راهکاری پیدا نشود و حتی از 'آی وی اف' نتوانند صاحب فرزند شوند مجبور به استفاده از اسپرم دیگران می شوند و در این میان بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه وقایعه اتفاقیه برخی دانشمندان و چهره های سرشناس و ستاره ها نیز از محل فروش اسپرم خود به درآمد کلانی می رسند.

در این گزارش ویژه علاوه بر اشاره به درآمدهای کلان مراکز ناباروری به درآمدزایی آنچنانی چهره های شاخصی اشاره شده که با فروش اسپرم خود چنین رزق و روزی را به خانه می برند.

در بخشی از این گزارش تکان دهنده از قول پرستاران یکی از مراکز ناباروری عنوان شده است که خانواده ای به اتفاق یک ورزشکار معروف به این مرکز آمدند و آنطور که من شنیده ام آن ورزشکار معروف 100 میلیون تومان از خانواده ای که اسپرم را دریافت کرده اند گرفته است.

فروش اسپرم ورزشکار معروففروش اسپرم ورزشکار معروف



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:cup.ir