خالکوبی بزرگ هوادار توتی + عکس
فرانچسکو توتی با هوادارش در حالی که خالکوبی عظیم او را بر پشت خود زده بود، ملاقات کرد.

خالکوبی هوادار توتی:

به گزارش سیمرغ، می گویند این کار تقلیدی پیش پا افتاده و به منظور چاپلوسی است اما زدن یک خالکوبی بزرگ فوتبالیست محبوب بر پشت کمر، کار ساده ای نیست و این دقیقا همان کاری است که توماس جانسون(Thomas Jonsson) سوئدی یکی از طرفداران دوآتشه تیم رم(Roma) از شش سال قبل تا به حال برای فرانچسکو توتی(Francesco Totti) انجام داده است.

عکس خالکوبی بزرگ هوادار توتیعکس خالکوبی بزرگ هوادار توتی

اسطوره 39 ساله رمی ها در طرح این خالکوبی مقابل بنای شناخته شده 'کلوسئوم' رم ایستاده است. توتی که خالکوبی جانسون را پس از ارسال عکسی از آن در اینترنت دید، از او دعوت کرد تا سر تمرینات باشگاه رم حضور یابد و ملاقات ویژه ای با او داشته باشد.

هوادار توتیهوادار توتی

جانسون در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه رم گفت: او بسیار شبیه به خالکوبی من به نظر می رسد. ملاقات با توتی بسیار جذاب بود. او اخلاق بسیار خوبی دارد و شوخ است. توتی از من پرسید کی می خواهم روی سینه ام خالکوبی انجام بدهم.

جانسون در توضیح این عمل خود گفت: «این کار بزرگداشتی برای کاپیتان و رهبر ماست، وفاداری او و پادشاه رم بودن، دلایل من برای این کار بوده است.» انجام خالکوبی روی پشت جانسون بیش از 9 ساعت طول کشیده است و او بدون اینکه طی این مدت صندلی اش را ترک کند، منتظر ماند تا کار تمام شود.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ