همجنس‌گرایی در فوتبال و فوتسال بانوان ایران!
ورزش بانوان به دلیل آنکه کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد این روزها درگیر یک معضل شده که نام آن همجنس‌گرایی است.

همجنس‌گرایی در ورزش بانوان:

همواره در تاریخ زندگی بشر حداقل تعریفی که از خانواده وجود داشته چیزی غیر از پیوند یک زن و یک مرد جهت تولید نسل و نگهداری از فرزندان و رشد دادن آنها نبوده است. هم اکنون در قرن حاضر نظام غرب به تلاش برای دگرگون سازی این تعریف غریزی دست زده و به تدریج در حال زمینه سازی برای این تحریف بزرگ است.

مشکل روابط نامتعارف جنسی در ورزش ایران تابویی است که مدت‌ها کسی به آن نپرداخته است، اتفاق ناگوار که برخی معتقدند پرداختن به آن هم اخلاقی نیست. در این گزارش قصد داریم به وجود این پدیده در فوتبال و فوتسال بانوان اشاره کنیم،

هضم این اتفاق اگرچه مشکل است ولی مدارکی وجود دارد که آن را ثابت می‌کند. در اینکه این پدیده همه‌گیر نیست، شکی وجود ندارد، بانوان شریف و ورزشکار کشورمان با وجود تمام مشکلات و کمبود امکانات به دنبال موفقیت و پیشرفت هستند. در این میان اما برخی هستند که با اقدامات خود می‌خواهند نام و کار ورزشکاران کشورمان را زیر سوال ببرند.

مخاطب تمام این گزارش همین ورزشکارانند. در این گزارش قصد نداریم افشاگری کنیم بلکه هدف ما این است که جامعه ورزش بانوان را از وجود برخی افراد بری کنیم تا خانواده‌های ایرانی با خیالی راحت‌تر فرزندان شان را به سمت ورزش بفرستند.

پرونده به کمیسیون اصل 90 رسیده!

وجود روابط نامتعارف در برخی ورزشکاران بانوی کشورمان مدتی است که شنیده می‌شود، اگر با این حوزه سر و کار داشته باشید کاملا در جریان آن قرار خواهید گرفت. ورزش بانوان به دلیل آنکه کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد این روزها درگیر یک معضل شده که نام آن «همجنس‌گرایی» است.

عبدالرحمن شاه حسینی که این روزها سرگرم بررسی گزارش کمیسیون اصل 90 در ارتباط با آلودگی‌ها در ورزش ایران است، در این باره می‌گوید: «پرونده همجنس‌گرایی در فوتبال و فوتسال بانوان این اواخر به دست ما رسیده و مفتوح است. این گزارش 80-70 صفحه است و به زودی بررسی می‌شود».

شاه حسینی که تمایلی به توضیح بیشتر در این باره نداشت، در ادامه گفت: «یکی از مراجع نظارتی گزارشی را در این باره به ما داده که همراه با تصاویری است، پرونده این گزارش مفتوح است و در کمیسیون اصل 90 مجلس بعدی بررسی خواهد شد، البته این گزارش خام است و نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد.»

این صحبت‌ها باعث شد تا به سراغ موارد بیشتری در این موضوع برویم؛ بانوان تیم ملی فوتبال و فوتسال تمایلی به صحبت درباره این ماجرا نداشتند و البته تعداد معدودی از آن‌ها اطلاعاتی در اختیارمان گذاشتند که بررسی آن‌ها جالب است. متاسفانه این بانوان اجازه ندادند نام شان را منتشر کنیم ولی نقل قول‌هایشان را می‌توانید در ادامه بخوانید.

یکی از ملی پوشان فوتبال در همان ابتدای صحبت‌هایمان در این باره گفت: «وارد این ماجرا نشوید، این قصه سر دراز دارد». او در ادامه ترجیح داد سکوت کند و درباره برخی از هم تیمی‌هایش صحبتی نکند. شاید بد نباشد اگر بدانید یکی از بانوان تیم ملی فوتسال هم که در روزهای اخیر جنجال‌های زیادی به وجود آورده، درگیر شایعاتی از همین جنس است.

 شایعاتی که البته قطعا صحیح نیست، برخی می‌گویند دلیل کنار گذاشتن او از تیم ملی و البته جنجال‌های فراوانی که به وجود آمد، همجنس‌گرایی‌اش با یکی دیگر از بانوان معروف تیم ملی فوتسال است. او در این باره می‌گوید: «اگر این مسئله وجود داشت چرا در بازی‌های جهانی حضور داشتم؟ برای ذهن بیمار این دوستان باید تاسف خورد.»

به هر ترتیب برخی از جمله شاه حسینی می‌گویند این اتفاق در فوتسال بانوان وجود دارد، یکی دیگر از بانوان تیم ملی فوتسال در این باره می‌گوید: «من نمی‌گویم همجنس‌گرایی در بین برخی ورزشکاران بانو وجود ندارد، بله وجود دارد ولی واقعا همه چیز در حد شنیده‌هاست، من چیزی در این باره ندیده ام.»

او در ادامه می‌گوید: «چند وقت پیش این ماجرا سر و صدای زیادی به راه انداخته بود و حتی کار به جایی رسید که در فدراسیون اخطارهایی به برخی بازیکنان دادند به عنوان مثال گفتند حق ندارید موهای سرتان را پسرانه بزنید یا به نوع پوشش مان ایراد گرفتند.»

این ملی پوش در پایان گفت: «به هر حال برخی ورزشکاران اقداماتی انجام می‌دهند که چون دور از رسانه‌ها هستند، دیده نمی‌شود. البته این را هم بگویم که موضوع همجنس‌گرایی یا دو جنسه بودن به صورت خیلی معدود دیده می‌شود ولی وجود دارد، به عنوان مثال برخی از بانوان ما دوست دارند عمل کنند و پسر شوند چون دوجنسه هستند ولی خانواده‌هایشان این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهند.»

نگاه آخر

از بعد روانشناختی فرد همجنس‌‌گرا یک فرد پذیرنده است که آماده پذیرش هرگونه خواسته و دستوری است. با نگاهی به زندگی افراد همجنس‌باز معروف به‌خصوص در عرصه هنر و سیاست به خوبی مشخص است که این افراد تا چه اندازه در خدمت نظام سیاسی و فرهنگی غرب هستند.

به هر ترتیب همجنس‌گرایی در فوتبال و فوتسال بانوان اتفاق عجیبی‌است که خوشبختانه در حال پیگیری است. شاه حسینی و دستگاه قضا حالا درگیر ماجرای ناگواری شده‌اند، انتظارها این است كه  آن‌ها با قاطعیت به این ماجرا ورود كنند و ورزش ایران را از لوث وجود برخی آلودگی‌ها پاك كنند. کمیسیون اصل 90 باید ورای تصمیمات مصلحتی به دنبال جلوگیری از این اتفاق باشد تا مبادا دامن بانوان پاک ورزشکار ایران زمین آلوده به این اتفاقات شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: روزنامه قانون