ماجرای حمایت حضرت فاطمه از کریس رونالدو و مادرش + عکس
یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شد که مادر کریس رونالدو گفته است که حضرت فاطمه(س) آن‌ها را حمایت می‌کند.

اظهارنظر مادر رونالدو درباره حضرت فاطمه(س):

یکی از روزنامه های ورزشی تیتر اصلی خود را به اظهارنظر مادر کریس رونالدو(Cristiano Ronaldo) درباره حضرت فاطمه اختصاص داد و مدعی شد که مادر رونالدو گفته حضرت فاطمه(س) ما را حمایت می‌کند.

**واقعیت**

در نگاه اول نیز این اظهارنظر بسیار عجیب به نظر می‌رسید اما با کمی جستجو مشخص شد که منبع اصلی این خبر سایت vip بوده است که در آن نوشته بود: مادر کریستیانو رونالدو به همراه نوه خود برای وفای به یک عهد، به زیارت 'بانو فاتیما' رفته است. در جایگاه مقدس (محراب) 'دولورس آویرو' بابت دوران حرفه ای خوب و موفقی که پسرش پشت سر می گذارد، شکر گزاری می کند، پسر او اخیراً به اولین بازیکن تاریخ پرتغال تبدیل شد که 3 بار به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا می رسد. مادر خانواده آویرو همچنین برای موفقیت تیم ملی پرتغال نیز دعا کرده است، که در حال رقابت در یورو 2016 فرانسه می باشند.

در واقع «فاتیما» عنوانی است که مدعیان مشاهده حضرت مریم (مادر عیسی مسیح) یا به اصطلاح مدعیانِ تجلی مریم در شهر فاتیما به او اطلاق می‌کنند. این ادعا مربوط به سال ۱۹۱۷ است، جایی که سه کودک روستایی در آن سال ادعا کردند که حضرت مریم در دشتی در بیرون شهر فاتیما در پرتغال بر آن‌ها ظاهر شد. از آن به بعد هر ساله هزاران نفر از شهر کوچک فاتیما زیارت و بازدید می‌کنند.

اظهارنظر مادر رونالدو درباره حضرت فاطمه(س)اظهارنظر مادر رونالدو درباره حضرت فاطمه(س)



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:setarehnews.ir