تصاویر جالب از ازدواج کاپیتان تیم ملی آلمان و آنا ایوانوویچ
مراسم ازدواج باستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچ در سیتی هال ونیز برگزار شد.

ازدواج کاپیتان تیم ملی آلمان و آنا ایوانوویچ:

به گزارش سیمرغ، اگرچه اوایل ماه جولای و حذف تیم ملی آلمان از بازی های یورو 2016 می توانست برای کاپیتان تیم ملی آلمان ناراحت کننده باشد اما این ماه همیشه در قلب او جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

کاپیتان تیم ملی آلمان روز چهارشنبه با آنا ایوانوویچ(Ana Ivanovic) ستاره تنیس ازدواج کرد، این دو از سال 2014 با هم در ارتباط بودند. کت و شلوار سورمه ای شواین اشتایگر(Bastian Schweinsteiger) را بسیار برازنده کرده بود، ایوانوویچ نیز در لباس سفید عروسی می درخشید.

ازدواج باستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچازدواج باستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچ
باستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچباستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچ
آنا ایوانوویچآنا ایوانوویچ

عکس هایی که از این زوج پس از پیوند ازدواج‌شان منتشر شده، نشان دهده شادی و رضایت خاطر آنهاست. پنجره های شهر ونیز با سبک و سیاق خود، صحنه را بسیار جذاب کرده و بر زیبایی های آن افزوده بود.

به نظر می رسید میروسلا(Mirsolav) و دراگانا(Dragana)، والدین ایوانوویچ از شکل برگزاری مراسم راضی هستند، این رضایت را از عکس گرفتن های آنها در مراسم می شد، دید. در جشن ازدواج این زوج ورزشی، آلفرد(Alfred) پدر شواین اشتایگر و توبیاس(Tobias) برادر او نیز حضور داشتند.

والدین ایوانوویچوالدین ایوانوویچ
عکس والدین ایوانوویچعکس والدین ایوانوویچ

ایوانوویچ پس از حذف از مسابقات ویمبلدون به دنبال شکست از اکاترینا الکساندروا(Ekaterina Alexandrova) برای مراسم آماده شد، کاپیتان تیم ملی آلمان نیز با یک جت خصوصی همراه با خانواده و دوستان صمیمی اش از مونیخ به ونیز سفر کرد.

مراسم ازدواج شواین اشتایگر کمتر از یک هفته پس از ناکامی تیم ملی آلمان برای رسیدن به فینال یورو 2016 برگزار شد، ژرمن ها در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 0-2 از فرانسه میزبان شکست خوردند.

عکس ازدواج باستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچعکس ازدواج باستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچ
عکس باستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچعکس باستین شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچ
شواین اشتایگر و آنا ایوانوویچشواین اشتایگر و آنا ایوانوویچ

پس از برخورد توپ با دست این بازیکن 31 ساله در بازی مقابله فرانسه، تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد، ضربه ای که آنتوان گریزمان(Antoine Griezmann) آن را به نخستین گل تیمش در مقابل قهرمان جام جهانی 2014 تبدیل کرد، به این ترتیب تیم ملی آلمان در تاریخ 7 جولای در مارسی از گردونه رقابت‌ های یورو 2016 حذف شد.

اگرچه شواین اشتایگر در بازی های اخیر، عملکرد خوبی برای تیم ملی کشورش داشته است اما برخی از بازنشستگی زودهنگام او از تیم ملی سخن گفته اند، شایعه ای که با توجه به نوشته ها و اظهارات او در صفحه فیس بوکش، دور از انتظار به نظر می رسد.

شواین اشتایگر 31 ساله تا به حال 120 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و از سال 2014، پس از بازنشستگی فیلیپ لام(Philipp Lahm) از تیم ملی کاپیتان شد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ