زلاتان ابراهیموویچ و همسرش در سواحل لس‌ آنجلس + تصاویر
زلاتان ابراهیموویچ این بار در سواحل لس‌ آنجلس قیچی می زند، ظاهراً او اصرار دارد که این کار واقعاً آسان است.

زلاتان و همسرش در لس‌ آنجلس:

به گزارش سیمرغ، زلاتان ابراهیموویچ(Zlatan Ibrahimovic) با ویدئویی که از خود به اشتراک گذاشته، به مدافعان لیگ برتر جزیره هشدار داده است. این ویدئو او را در حال به نمایش گذاشتن مهارت هایش در سواحل لس آنجلس نشان می دهد.

این بازیکن 34 ساله، در ویدئوی مذکور نشان می دهد که هنوز ویژگی های ورزشکاری خود را حفظ کرده است، او انعطاف پذیری و زمان بندی فوق العاده اش را با انجام قیچی برگردان در سطحی شنی به رخ کشیده است.

در این ویدئو ابراهیموویچ ابتدا با توپ در هوا بازی می کند و روپایی می زند سپس به انجام حرکات نمایش مقابل دوربین می پردازد. او در توضیح این ویدئو نوشته است: «فوتبال در ساحل، آسان به نظر می رسد.»

قیچی برگردان زلاتان ابراهیموویچ در سواحل لس آنجلسقیچی برگردان زلاتان ابراهیموویچ در سواحل لس آنجلس

او ثابت کرده است که توانایی های قابل توجهی در به ثمر رساندن گل با انجام حرکات آکروباتیک دارد و این توانایی محدود به موقعیت های اندک نمی شود؛ او این درخشش را در بازی مقابل تیم ملی انگلستان در نوامبر 2012 و انتخاب به عنوان بهترین گلزن نیز به اثبات رسانده بود.

هواداران منچستریونایتد(Manchester United) امیدوارند که او بتواند این مهارت هایش را در گل زدن برای تیم محبوب شان در فصل آینده مورد استفاده قرار دهد. این بازیکن تیم ملی سوئد پس از پایان یورو 2016 از مورینیو(Jose Mourinho) زمان بیشتری خواسته تا برای حضور در تیم منچستریونایتد آماده و سرحال باشد. او در روزهایی که در حال گذراندن تعطیلاتش در آمریکا بود، در کنار همسرش به گردش و تفریح پرداخت.

زلاتان ابراهیموویچ و همسرشزلاتان ابراهیموویچ و همسرش
زلاتان ابراهیموویچهمسر زلاتان ابراهیموویچ
زلاتان ابراهیموویچزلاتان ابراهیموویچ



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ