ستاره فوتبال با یک خانم در پارتی رستوران فرحزاد!
کارگرانی که شاهد رفت و آمدهای مشکوک به رستوران تعطیل شده فرحزاد بودند، ادعا می کنند یک ستاره فوتبال را دیده اند که تنها به پارتی رفته و بیست دقیقه بعد با یک خانم از محوطه خارج شده است.

ستاره فوتبال در پارتی رستوران فرحزاد:

جنجال رستوران تعطیل شده در فرحزاد، هر روز ابعاد تازه ای پیدا می کند. در حالی که پرونده این رستوان به جرم تبدیل شدن به یک مرکز فساد و پاتوق زنان بدکاره باز است و گفته می شود سه فوتبالیست هم به اتهام رفت و آمد به این محل زیر نظر هستند، یک پارتی شبانه در این رستوران برگزار شد که لو رفت و شناسایی شد. گویا کارگرانی که از مدیر این رستوران طلب دارند، پارتی را لو داده اند.

یک منبع آگاه در این خصوص گفت: «گویا مدیر رستوران طلب چند کارگر رستوران را نداده و آنها حوالی رستوران کشیک می کشند تا هر وقت جناب مدیر آمد، سراغش بروند و پولش را بگیرند. آنها حوالی نیمه شب متوجه ورود افراد مشکوک می شوند و مورد را به پلیس اطلاع می دهند. حالا یکی از همین کارگران می گوید نیم ساعت قبل از اینکه ماموران سر برسند، یکی از ستاره های فوتبال با اتومبیل مدل بالا به این محل آمد و در حالی که تنها بود، بیست دقیقه بعد با یک خانم از رستوران رفت و بعد مامورها سر رسیدند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:radnews.ir