فرهاد ظریف با اشک‌ و گلایه‌ درباره جدایی از همسرش گفت!
مهران مدیری در برنامه شب گذشته میزبان فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان بود.

اشک‌ها و گلایه‌ فرهاد ظریف در دورهمی:

فرهاد ظریف در بدو ورودش به روی صحنه پس از سلام و احوالپرسی با تماشاگران و بینندگان تلویزیونی، به مجموعه فعالیت‌های خودش در عرصه ورزش و افتخارآفرینی‌هایش در والیبال اشاره کرد و گفت: از سال 79 وارد تیم ملی نوجوانان شدم و در سال‌های 81 و 82 نایب قهرمان نوجوانان جهان شدیم.

در طول فعالیت ورزشی ام در تیم ملی بزرگسالان، چندبار از تیم خط خوردم. و بعد از سال ها از حضور در تیم ملی انصراف دادم و دیگر از تیم ملی خداحافظی کردم. خواستم در اوج (دوران ولاسکو) از تیم ملی خداحافظی کنم. همین اتفاق هم افتاد اما خب کواچ(Slobodan Kovač) دوباره از من دعوت کرد و من باز به تیم ملی برگشتم.

الان هم با نهایت آرزویی که یک ورزشکار برای حضور در المپیک دارد، از تیم ملی خط خوردم! وی به دلایل حذف و کنار گذاشته شدنش از تیم ملی اشاره کرد و گفت: این حذف شدن به هر دلیلی، تصمیمی است که از جانب مربی و سرمربی گرفته شده و این حق آنهاست که کدام بازیکن را برای کدام بازی بخواهند. دلیل غیر حرفه ای برای این برکناری وجود ندارد (با بغض) و شاید قسمت این بود که از تیم ملی کنار گذاشته شوم و به المپیک نرسم.

ظریف افزود: در چند بازی گذشته تمرین های کمی داشتم و زمان زیادی برای تمرین و بازی نداشتم و نتیجه این طور رقم خورد که متاسفانه این افتخار و آرزو از من برای شرکت در المپیک گرفته شد. اما به هرحال کینه ای به دل ندارم و برای تک تک دوستانم آرزوی موفیقت و افتخار دارم.

وی صحبت‌های خود را پیرامون جدایی از همسرش و دلتنگی‌های «ترمه» دخترش اینگونه بیان کرد: تا چند وقت پیش درگیر جدایی از همسرم بودم که تمام دوستانم و آقای لوزانو(Raúl Lozano) خیلی از لحاظ روحی و کاری کمکم کردند و محیط خوبی را برای روزهای تمرین و یا شرایطی که باید تهران بودم را برایم مهیا کردند. دخترم «ترمه» 5 سال و 6 ماه دارد و تنها عشق و آرزوی زندگی من شده است و به شدت از کارم بدش می آید. چون هیچ موقع پیشش نیستم.

در پایان فرهاد ظریف با اهدای یکی از پیراهن های تیم ملی خود به موزه «دورهمی»، در خصوص برپایی آکادمی والیبال در شهر مشهد خاطرنشان کرد: یک سال می شود که برای ادای دین به مردم شهرم، آکادمی والیبال را هم در رشته آقایان و هم بانوان برپا کردم و تا دو روز دیگر برای دوره‌های جدید عازم مشهد هستم. من به غیر از آرزوی پدری خودم برای ترمه هیچ آرزوی دیگری ندارم و تمام رویاهای من را برای درخشش در المپیک گرفته اند و هیچ آرزوی شخصی مادی و یا معنوی ندارم.

مهران مدیری «دورهمی» را شب گذشته با پرداختن به موضوع سالمندان اینگونه خاتمه داد: هیچ موجودی به اندازه سالمندان با ارزش نیست. پدربزرگ و مادر‌بزرگ گنجینه های ارزشمندی هستند و ظالم ترین آدم‌ها آنهایی هستند که این عزیزان را به هر دلیلی به خانه سالمندان می‌سپارند. امیدوارم تا روزی که هستند قدرشان را بدانیم و بعد از رفتنشان افسوس نخوریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir