نفرین دختری که توسط ورزشکار المپیکی ایران مورد تجاوز قرار گرفت!
بد نیست بدانید عده ای معتقدند ناکامی این ورزشکار المپیکی هم به دلیل نارضایتی دختری است که مورد تجاوز قرار گرفته، آه کشیده و این ورزشکار را نفرین کرده است!

حکم تبعید ورزشکار المپیکی ایران اجرا می شود:

یک ورزشکار المپیکی در حالی مجوز حضور در المپیک 2016 ریو را گرفت که به جرم تجاوز، پرونده داشت و با وساطت کمیته ملی المپیک اجرای حکمش به پایان المپیک موکول شده بود!

اولین بار سال قبل بود که از محکومیت یک ورزشکار سرشناس المپیکی خبر داده شد. خبر تبعید یک ورزشکار مطرح به جرم تجاوز، خیلی زود در ایران سر و صدا کرد و حتی خبرگزاری های رسمی هم این خبر را منعکس کردند. این ورزشکار در صورت اجرای حکم صادره (یک سال تبعید) حق حضور در المپیک 2016 را ندارد و کمیته ملی المپیک در تلاش است اجرای حکم را عقب بیاندازد. وکیل متهم مدعی شد موکل او هیچ مشکلی برای خروج از کشور و شرکت در المپیک 2016 ندارد و علاوه بر وثیقه ای که گذاشته ضامن هم معرفی کرده است.

گویا ضامن این ورزشکار کمیته ملی المپیک بود. بر اساس شنیده ها، کمیته ملی المپیک که یک مدت نسبتا طولانی خبر سقوط اخلاقی این ورزشکار سرشناس را مخفی نگه داشته بود، بعد از لو رفتن خبر ابتدا تلاش کرد صدور حکم این ورزشکار را به تعویق بیاندازد اما قوه قضاییه تفاوتی میان او و یک شخص عادی قائل نشد.

در پی شکایت مجدد و پیگیری دختر خانمی که مدعی شده بود با این ورزشکار ارتباط و قصد ازدواج داشت و بنا به دلایلی از ازدواج منصرف شد و بعد از اعلام این تصمیم، این ورزشکار او را به بهانه شرکت در یک جشن تولد به خانه ای خلوت برد و ... حکم به تبعید این ورزشکار داد.

اما کمیته ملی المپیک پیگیری کرد و تقاضا داد با توجه به در پیش بودن المپیک 2016 ریو و شانس بالای این ورزشکار برای افتخارآفرینی ورزشی، حکم بعد از حضور این ورزشکار در المپیک اجرا شود. حامیان این ورزشکار امیدوار بودند او در ریو مدال بگیرد و با همین مدال، به عنوان افتخارآفرین ورزش ایران مشمول عفو شود اما این ورزشکار سرشناس در المپیک 2016 شکست خورد و حالا شنیده می شود قرار است بعد از بازگشت به ایران حکم تبعید یک ساله در خصوص او به اجرا دربیاید.

 البته این ورزشکار در تلاش است از شاکی خصوصی خود رضایت بگیرد تا به منطقه دورافتاده تبعید نشود. تبعید او می تواند به منزله پایان دوران قهرمانی اش باشد. بد نیست بدانید عده ای معتقدند ناکامی این ورزشکار هم به دلیل نارضایتی دختری است که مورد تجاوز قرار گرفته، آه کشیده و این ورزشکار را نفرین کرده است!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:radnews.ir