اشک‌های مادر کمیل قاسمی برای موفقیت پسرش + تصاویر
کمیل قاسمی کشتی گیر سنگین وزن کشورمان با یک برد رویایی مقابل کشتی گیر آمریکایی باعث شد رسانه ها به او لقب کمیل 33 ثانیه بدهند.

اشک‌های مادر کمیل قاسمی:

کمیل قاسمی که ظرف 33 ثانیه مدعی عنوان دار آمریکایی را برده بود، در فینال 3 بر یک مغلوب طاها آکگول(Taha Akgül) شد و به نقره قناعت کرد. از همان ابتدا هم مشخص بود شانس سنگین وزن ترک از کمیل ما برای کسب مدال طلا بیشتر است اما از آن جایی که قاسمی قهرمان گرجی را شکست داده و قهرمان آمریکایی را ظرف کمتر از 33 ثانیه با 10 امتیاز ضربه فنی کرده بود، خیلی ها توقع داشتند طلسم طاها ترکیه ای را هم در فینال ریو بشکند و قهرمان شود اما کشتی گیر قبراق ترکیه با اشتباه داوران که یکی از دو اخطار کم کاری را به اشتباه به کمیل دادند سوار کشتی شد و قاسمی را با نتیجه 3 بر یک برد تا دست کمیل به طلا نرسد.

کمیل در قیاس با طاها، کشتی های سنگین تری گرفت. او اگرچه با بلال ماخوف(Bilyal Makhov) کشتی نگرفت اما در عوض یک کشتی سخت با گرجستان داشت و یک برد رویایی هم مقابل کشتی گیر آمریکایی که باعث شد رسانه ها به او لقب کمیل 33 ثانیه بدهند.

همانطور که در عکس زیر مشاهده می فرمایید اشک و بوسه مادر بدرقه راه کمیل بوده است. به کمیل قاسمی خسته نباشید می گوییم. او در المپیک قبلی مدال برنز گرفته بود و در این المپیک صاحب مدال نقره شد. او حالا یک نقره و یک برنز المپیکی در کارنامه اش دارد.

اشک‌های مادر کمیل قاسمیاشک‌های مادر کمیل قاسمی
عکس اشک‌های مادر کمیل قاسمیعکس اشک‌های مادر کمیل قاسمی
پدر کمیل قاسمیپدر کمیل قاسمی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir