همسر و نامزد بازیکنان جدید لیگ برتر انگلیس + تصاویر
در این گزارش به زندگی خصوصی برخی از بازیکنانی که در فصل 17-2016 در لیگ برتر انگلستان توپ می زنند، پرداخته و شریک زندگی‌شان را معرفی کرده‌ایم.

همسر بازیکنان لیگ برتر انگلیس:

به گزارش سیمرغ، تیم های قدرتمند لیگ برتر انگلیس هنوز در تلاش اند تا برای به دست آوردن قهرمانی، بهترین بازیکنان را برای تیم هایشان انتخاب کنند، آنها سعی می کنند برترین بازیکنان جهان را برای هر پستی انتخاب کنند.

بی شک بازیکنانی که از سراسر جهان برای بازی در لیگ برتر انگلستان انتخاب شده اند برای ارائه بهترین عملکرد نیاز به شرایط محیطی مناسبی دارند. بسیاری از این بازیکنان همسر یا نامزد دارند و می توانند با داشتن سبک زندگی سالم، روحیه شان را در بالاترین سطح حفظ کرده و برای تیم‌شان مفیدتر باشند.

در این گزارش به زندگی خصوصی برخی از بازیکنانی که در فصل 17-2016 در لیگ برتر انگلستان توپ می زنند، پرداخته و شریک زندگی‌شان را معرفی کرده‌ایم.

* منچستریونایتد(Manchester United) در این فصل زلاتان ابراهیمویچ(Zlatan Ibrahimovic)، گلزن دوست داشتنی سوئدی را به خدمت گرفته است. ستاره سابق پاری‌سن ژرمن(Paris Saint-Germain) به همراه همسرش هلنا سگر(Helena Seger) وارد انگلستان شد. این خانوم تاجر 45 ساله دو پسر دارد و علاوه بر بازرگانی در کشورش سوئد به فعالیت های بازیگری و مدلینگ نیز می پردازد.

زلاتان ابراهیمویچ و همسرشزلاتان ابراهیمویچ و همسرش

* هواداران آرسنال(Arsenal) نیز امسال یک سوئیسی را در قالب تیم خود می بینند، این بازیکن گرانیت ژاکا(Granit Xhaka) است. این بازیکن تیم ملی سوئیس با قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند از بورسیامونشن گلادباخ(Borussia Monchengladbach) به آرسنال آمده است.

این بازیکن 23 ساله به همراه نامزدش لئونیتا لِکاج(Leonita Lekaj) به لندن رفته است، این زوج آخرین عکس هایشان را در این شهر با فالوئرهایشان در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند. لکاج مانند هافبک جدید آرسنال، اصالتی کوزوویی- آلبانیایی دارد.

گرانیت ژاکا و همسرشگرانیت ژاکا و نامزدش

* منچسترسیتی(Manchester City) نیز یک چهره جدید به خط حمله خود اضافه کرده است؛ این بازیکن نولیتو(Nolito) اسپانیایی است که با قراردادی به ارزش 14 میلیون پوند از سلتاویگو(Celta Vigo) به منچسترسیتی منتقل شده است.

نولیتو نیز همراه همسرش لائورا دارئا(Laura Darea) به انگلستان نقل مکان کرده است. اما بر اساس شنیده ها، از آن زمان تا به حال، این کشور مقصد مورد علاقه دارئا نبوده است.

شروع این ماجرا نیز به زمان برگزاری مسابقات یورو 2016 بازمی گردد. در آن زمان در نشست مطبوعاتی تیم ملی اسپانیا، تیاگو آلکانتارا(Thiago Alcantara) هم تیمی نولیتو گفت: «اگر او به انگلستان برود، همسرش عصبانی خواهد شد.»

نولیتو و همسرشنولیتو و همسرش

* اما این نارضایتی تنها مختص بازیکنانی نیست که به تازگی به لیگ برتر جزیره پیوسته اند. آنتونیو کونته(Antonio Conte) مربی چلسی(Chelsea) سه سال است که با همسرش الیزابت موسکارلو(Elisabetta Muscarello) در انگلستان زندگی می کند.

نتونیو کونته و همسرشآنتونیو کونته و همسرش

* علاوه بر این همه منتظر هستند که پپ گواردیولا(Pep Guardiola) مربی منچسترسیتی نیز با همسرش کریستینا سرا(Cristine Serra) ماجراجویی جدیدش را در شهر منچستر آغاز کند. گواردیولا گاهی اوقات در کنار زمین حرکاتی مد پسند انجام می دهد که می توان آن را تحت تأثیر همسرش دانست. خانواده 'سرا' فروشگاه لباس بسیار محبوبی در اسپانیا دارد و کریستینا برای اولین بار در همین فروشگاه با همسر آینده اش، گواردیولا ملاقات کرد.

گواردیولا و همسرشگواردیولا و همسرش

* به غیر از مورینیو(Jose Mourinho) که با قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوسته باید به اریک بایی(Eric Bailly) دیگر تازه وارد اولترافورد اشاره کرد. این بازیکن اهل ساحل عاج نیز به همراه همسرش ونسا تروپا(Vanessa Troupah) که در ماه ژوئن با هم ازدواج کردند، پا به انگلستان گذاشته است.

اریک بایی و همسرشاریک بایی و همسرش

* لوریس کاریوس(Loris Karius) نیز خرید جدید لیورپول(Liverpool) برای دفاع از دروازه اش در فصل جدید است. کاریوس که با قراردادی به ارزش 4.7 میلیون پوند از ماینز(Mainz 05) به لیورپول منتقل شده، مدت مصدومیت را همراه با نامزدش آنلی آلپرت(Annelie Alpert) به تفریح گذراند. او نیز مدل است و آن طور که در مشخصات فردی اش در صفحه اینستاگرامش گفته، دانجشوی تاریخ و ادبیات است.

لوریس کاریوس و نامزدشلوریس کاریوس و نامزدش

هاوارد نوردویت(Havard Nordtveit) که در تابستان امسال از بورسیامونشن گلادباخ به وستهام(West Ham United) پیوسته، در سال 2007 با همسرش آنا(Anna) آشنا شد. بازیکن جوان و سابق آرسنال در سال 2014 ازدواج کرد و سال پیش پسر این زوج به دنیا آمد.

هاوارد نوردویت و همسرشهاوارد نوردویت و همسرش

وینسنت یانسن(Vincent Janssen) که این فصل را با تاتنهام(Tottenham Hotspur) خواهد بود، اخیراً با دختری به نام راشل(Rachelle Reijnders) نامزد شده است. قرارداد انتقال او از آلکمار(AZ Alkmaar) به این باشگاه انگلیسی 18.5 میلیون پوند اعلام شده است. این بازیکن 22 ساله به شبکه های اجتماعی علاقه مند است و به طور مرتب عکس هایی از خودش همراه با راشل ریجندر را به اشتراک می گذارد.

وینسنت یانسن و نامزدشوینسنت یانسن و نامزدش



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ