خواستگاری جالب در پارالمپیک 2016 + عکس
دراهونیسکی برنده مدال نقره تیراندازی با کمان پارالمپیک 2016 از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کرد.

خواستگاری در پارالمپیک 2016:

به گزارش سیمرغ، جان واکر(John Walker) از انگلستان، با اندکی اختلاف توانست برتر از حریف اهل جمهوری چک خود قرار بگیرد و مدال طلا را به دست بیاورد اما این دراهونیسکی(Drahoninsky) بود که مرکز توجه‌ ها واقع شد.

شاید کماندار اهل چک موفق نشد مدال طلا را به دست بیاورد و در سکوی اول توزیع مدال ها قرار بگیرد، اما با این حال او بیشتر از بقیه در مرکز توجه ها قرار داشت. او پس از اینکه مدال نقره را به دست آورد، از دختر مورد علاقه اش لیدا فیکارووا(Lida Fikarova) خواستگاری کرد.

فیکارووا به ریو سفر کرده بود تا مسابقات پارالمپیک 2016 ریو را تماشا کند و با این پیشنهاد مواجه شد البته وی فاش کرده است که درخواست ازدواج کاملاً غافلگیرانه نبوده است.

خواستگاری در پارالمپیک 2016خواستگاری در پارالمپیک 2016

او در این باره گفته است: «من فکرش را می کردم که این اتفاق بیافتد زیرا مطلبی اینچنینی خوانده بودم. البته که پاسخ من بله بود اما دلم نمی خواست خواستگاری ام در ملأ عام و با تبلیغات همراه شود.»

فیکارووا تصور می کند که برای چنین مراسم خواستگاری ای آمادگی لازم را نداشته است. در واقع او انتظار نداشت که یک مرد او را تا این حد در مرکز توجه ها قرار دهد و از او خواستگاری کند.

دیوید درباره کاری که انجام داده است، می گوید: «هواداران از این کار خوششان آمد. اما من کار دیگری انجام دادم، حالا من یک چیز خاص دارم، یک دختر خاص. من بسیار خوش شانسم که در ریو توانستم دختر مورد علاقه ام را غافلگیر کنم البته مردم می دانند که زن ها از غافلگیر شدن خوش شان نمی آید. من 5 روز تا زمان بازگشت به جمهوری چک زمان دارم تا زندگی کنم و پس از آن احتمالا او مرا می کشد.»

عکس خواستگاری در پارالمپیک 2016عکس خواستگاری در پارالمپیک 2016

وی در پایان گفت: «من پیش از مسابقه، حلقه را داشتم. پس از مسابقه هم حلقه و هم مدال داشتم. حالا نه حلقه را دارم و نه مدال را (زیرا هر دو را به فیکاروا داده است). او زنی است که به او علاقه دارم و بسیار دوست داشتنی است.»


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ