تصویری از انتقاد نامزد ایوبی از رتبه بندی فیفا 17
الکس ایوبی از نامزدش کلاریس جولیت فیلم گرفته است. دختری که از رتبه بندی این بازیکن در فیفا 17 انتقاد کرده است.

انتقاد نامزد ایوبی:

به گزارش سیمرغ، الکس ایوبی(Alex Iwobi) به دلیل عملکرد مطلوبش در جناح چپ آرسنال(Arsenal) در این فصل، مورد تشویق قرار گرفته است. با این حال به نظر می‌رسد این تشویق‌ها برای بازیکنی 20 ساله، کافی نیست.

ایوبی در این فصل 6 بار برای توپچی ها به میدان رفته و در این مدت با توانایی بازی مستقیم و دریبلش توجه ها را به سوی خود جلب کرده است. ضمن اینکه تا به حال 3 گل نیز برای تیمش به ثمر رسانده است.

حالا او از نامزدش کلاریس جولیت(Clarisse Juliette) در شرایطی فیلم گرفته که در حال انتقاد کردن از رتبه الکس در فیفا 17 است. جولیت که در این فیلم پیراهنی طلایی به تن دارد، روی یک مبل نشسته و کارتی بزرگ در دست دارد، کارتی که در آن به آمارهایی مهم اشاره شده است. به نظر می رسد او قصد داشته که فالوئرهای شبکه های اجتماعی بدانند الکس چه قدر بازیکن خوبی است.

عکس انتقاد نامزد ایوبیعکس انتقاد نامزد ایوبی
الکس ایوبی و نامزدشالکس ایوبی و نامزدش

او خود را در صفحه اینستاگرامش اهل آمریکای جنوبی و اروپایی- لندنی توصیف کرده و از هوادارانش خواسته بازی های ملی و باشگاهی ایوبی را تماشا کنند. کمی بعد، بازیکن آرسنال پستی منتشر و در آن از نامزدش تشکر کرد و در آن عکسی از کلاریس در حالی که مهارت های او را می خواند به اشتراک گذاشته است.

ایوبی در حال حاضر در رده بندی بازی ورزشی EA در رتبه نقره ای قرار گرفته است، وی با در نظر گرفتن تمام توانایی هایش در دویدن و دریبل زدن، در رده هفتادم قرار گرفته است. او برای سرعت در رده 77 و دریبل زدن در رده 76 دیده می شود. اما برای بازی در خط دفاعی تنها رتبه 28 برایش در نظر گرفته شده است.

این بازیکن تیم ملی نیجریه به این بازی شبیه سازی شده علاقه نشان می دهد، او پس از اینکه در سری جدید این بازی حضور پیدا کرد، روز سه شنبه شادی اش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او در این شبکه اجتماعی نوشت: «من برای اولین بار در بازی فیفا 17 حضور پیدا کردم.»

الکس ایوبیالکس ایوبی

زمانی که EA Sports او را در رده 70 جای داد، ریو فردیناند(Rio Ferdinand) مدافع سابق منچستریونایتد(Manchester United) درباره او اظهارنظر کرد. فردیناند با ارجاع دادن به عملکرد او در برد 0-3 آرسنال مقابل چلسی(Chelsea) گفته است: «او مانند یک ستاره باتجربه بازی می کند.»

«او بین خطوط هافبک های چلسی فاصله انداخت و برای تیمش درخشید. شما نمی توانید بازیکن جوانی مانند او پیدا کنید. او معطل نمی ماند و موانع را کنار می زند، او با اشتیاقی باورنکردنی برای پیروزی بازی می کند.»


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ