منچستریونایتد نگران جدایی مارسیال از همسرش + تصاویر
منچستریونایتد نگران به هم خوردن رابطه آنتونی مارسیال و سامانتا جکلینت است که می تواند دلیل افت قابل توجه او در این فصل باشد.

جدایی مارسیال از همسرش:

به گزارش سیمرغ، منچستریونایتد(Manchester United) نگران مشکلات زندگی شخصی آنتونیو مارسیال(Anthony Martial) است که می تواند شرایط هشداردهنده ای را برای این بازیکن به وجود بیاورد. روز یکشنبه مارسیال از نیمکت به زمین فراخوانده شد تا در زمین اولترافورد در مقابل استوک سیتی(Stoke City) به میدان برود، او نیز با حرکت دیدنی و عملکرد قابل توجهش گلی به ثمر رساند و نتیجه بازی را 1-1 کرد.

اما این نخستین گل این بازیکن فرانسوی در 9 بازی اخیرش بوده است و همین شرایط باعث شد که مسئولان تیم از خرید 58 میلیون پوندی سال گذشته خود از موناکو(Monaco) به تردید بیفتند.

آنتونی مارسیالآنتونی مارسیال

با این حال جدایی مارسیال از سامانتا جکلینت(Samantha Jacquelinet)، که در سه سال گذشته با هم زندگی مشترک و یک دختر بچه داشته اند، در اوایل سال جاری مشکلاتی را در پی داشته است. آنها پس از انتقال مارسیال از موناکو به یونایتد، از پاریس به منچستر نقل مکان کردند.

آنتونی مارسیال و همسرشآنتونی مارسیال و همسرش

این فوروارد 20 ساله در بازی های یورو 2016 که در وطن خودش برگزار می شد نیز چندان فعال نبود، او در این رقابت ها برای تیم ملی فرانسه تنها 68 دقیقه در بازی مقابل پرتغال در فینال به میدان رفت.

او در چهار بازی نخست خود در رقابت های لیگ برتر جزیره، بدون نشاط و اعتماد به نفس حاضر شد. او در دربی منچستر که ماه گذشته برگزار شد نیز به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی نداشت.

حالا دیگر همه مسئولان منچستریونایتد می دانند که دلیل این احساسات و ناراحتی مارسیال زندگی شخصی و جدایی اش از سامانتا است. در شرایطی که هیچ تردیدی درباره توانایی این گلزن وجود ندارد، احساس می شود که به تمرکز بیشتری برای به نمایش گذاشتن توانایی های بالقوه اش نیاز دارد.

همسر آنتونی مارسیالهمسر آنتونی مارسیال

پس از اینکه مارسیال در مقابل استوک موفق به گلزنی شد، خوزه مورینیو(Jose Mourinho) سرمربی یونایتد گفت: «او به این گل نیاز داشت. این گل بسیار جالب و خوب بود. به نظر من، این گل آشکارا برای مارسیال خوب بوده است.»


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ