ماجرای آشنایی پیکه با شکیرا
ماجرای آشنایی پیکه با شکیرا از زبان مدافع بارسا را در پایین می‌خوانید.

آشنایی با شکیرا از زبان پیکه:

جرارد پیكه(Gerard Piqué) و شكیرا(Shakira) شش سال است كه زوج مشهوری را تشكیل داده‌اند. مدافع بارسا در مصاحبه اخیرش با یك شبكه اسپانیایی برای اولین بار داستان آشنایی‌اش با خواننده مشهور كلمبیایی را بازگو كرد و گفت: «اولین بار شكیرا را هنگام ضبط كلیپ 'واكا واكا'، (ترانه رسمی جام جهانی 2010) در مادرید دیدم.

من از او شماره تلفنش را خواستم. او قبل از تیم ما به آفریقای جنوبی رفته بود تا برای مراسم افتتاحیه آماده شود. به او پیامكی فرستادم و وضعیت هوای آنجا را پرسیدم، چون ما قرار بود چند روز دیرتر برسیم. معمولا وقتی چنین سوال احمقانه‌ای می‌پرسید، منتظر جوابی كوتاه مثل «هوا سرد است، لباس گرم بردار» باشید.

ولی او پاراگرافی طولانی با جزئیات زیادی درباره تغییرات آب و هوا در طول روز نوشت. با خودم گفتم كه این طبیعی نیست. این نشان می‌داد كه او نسبت به من بی‌تفاوت نیست. ما در جریان جام جهانی پیام‌هایی رد و بدل می‌كردیم، ولی تنها فرصت دیدن دوباره‌اش این بود كه به فینال برسیم، چون او در مراسم اختتامیه هم حضور داشت.

به او گفتم كه اگر برای دیدن دوباره‌اش لازم باشد به فینال برسم، این كار را خواهم كرد.» اسپانیا به فینال رسید و با شكست هلند به قهرمان جهان شد. پیكه می‌گوید: «بعد از فینال او را برای دومین بار دیدم.» ادامه داستان را همه می‌دانند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir