تصویری از دیدار جاستین بیبر و اوزیل
جاستین بیبر در تور بریتانیای خود با ستاره های آرسنال، مسعود اوزیل و الکس چمبرلین ملاقات کرد.

دیدار جاستین بیبر و اوزیل:

جاستین بیبر(Justin Bieber) در جریان تور جهانی خود و در سفر به بریتانیا، با ستاره های آرسنال(Arsenal)، مسعود اوزیل(Mesut Ozil) و الکس چمبرلین(Alex Oxlade-Chamberlain) دیدن کرد.

این خواننده 22 ساله که این روزها در تور خود در لندن به سر می برد، تصاویری از حضورش در کنار توپجی های لندن در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. اوزیل ستاره آلمانی آرسنال نیز تصویری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته که او را در کنار این خواننده کانادایی نشان می دهد. آنها در این تصویر تی شرت هایشان را با هم رد و بدل کرده اند.

جاستین بیبر و مسعود اوزیلجاستین بیبر و مسعود اوزیل

روز شنبه، اوزیل تولد 28 سالگی اش را جشن گرفت، یعنی همان شبی که عملکرد درخشانی از خود در مقابل سوانسی(Swansea) به نمایش گذاشت. حضور اوزیل در جمع توپچی ها به آنها کمک کرده تا شرایط تیم شان را بهبود بخشند و بتوانند پس از منچسترسیتی(Manchester City) در رده دوم جدول لیگ برتر جزیره قرار بگیرند.

البته اوزیل به غیر از این ها، دلیل دیگری نیز برای شادی و جشن گرفتن هم دارد و آن تولد نوزادش است. جشن تولد اوزیل در یکی از کلوب های شبانه لندن برگزار شد که تا ساعت 3 صبح ادامه داشت.

بیبر و اوزیل در این کلوب شبانه یکدیگر را ملاقات کردند، کلوبی که مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی هاست. پس از این ملاقات، دو ستاره در کنار هم ایستادند و با هم عکس گرفتند.

جاستین بیبر و الکس چمبرلینجاستین بیبر و الکس چمبرلین



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ