همسر فابرگاس برای سومین‌بار باردار است
فابرگاس برای سومین بار پدر می شود.

فابرگاس منتظر یک پسر بچه:

به گزارش سیمرغ، سسک فابرگاس(Cesc Fàbregas) هافبک چلسی(Chelsea) برای سومین بار پدر می شود. این خبر را اخیراً همسرش دانیلا سمان(Daniella Semaan) اعلام کرده و خبر داده که آنها منتظر یک پسر بچه هستند.

زمانی این خبر به بازیکن 29 ساله چلسی رسید که تیمش بازی با لسترسیتی(Leicester City) را با نتیجه 0-3 پیروز شده بود. فابرگاس در حال حاضر دو دختر کوچک دارد، لیا(Lia) که سه ساله است و کاپری(Capri) که 1 سال دارد. حالا خانواده در حال آماده شدن است تا اولین پسر را نیز در میان خود بپذیرد.

خانواده فابرگاسخانواده فابرگاس

فابرگاس با انتشار عکسی در اینستاگرامش که 6 میلیون و 700 هزار فالوئر دارد، این خبر را اعلام کرد. این عکس تصویری از سونوگرافی همسرش بوده است. بازیکن سابق بارسلونا(Barcelona) در توضیح این عکس نوشته است: «یک نوزاد دیگر در راه است، و این بار او یک پسر است.»

سونوگرافی همسر فابرگاسسونوگرافی همسر فابرگاس

در عکسی دیگر که او پیشتر در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود، خانواده جوان او را به نمایش می گذارد. لیا دختر بزرگتر فابرگاس بارها سوژه عکس هایی بوده که پدرش به اشتراک گذاشته است.

فابرگاس و دخترشفابرگاس و دخترش

بی شک این ستاره اسپانیایی این روزها و پس از شنیدن این خبر، خیلی با روحیه و شاد است. این موضوع باعث شده که او بیشتر از گذشته در ترکیب چلسی درخشان ظاهر شود.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ