تصویری از اقدام پهلوانانه کیمیا علیزاده
کیمیا علیزاده بخشی از هزینه درمان ابوالفضل آرمیده قهرمان 15 ساله‌ کشتی که شیمی درمانی می‌کند را متقبل شد.

اقدام پهلوانانه کیمیا علیزاده:

ابوالفضل آرمیده دارنده مدال برنز 42 کیلوگرم کشتی آزاد نوجوانان آسیا است که چند هفته ای در بیمارستان امام خمینی بستری شده تا مشکل روده خود را برطرف کند. مدت درمان او طولانی شده است و البته هزینه هایی که پرداخت آن برای خانواده او کار بسیار مشکلی است.

در طول این سه هفته مسئولی پیگیر حال ابوالفضل نشد اما کشتی گیران یک به یک به او سر زدند و حداقل کمکی که می توانستند به او بدهند روحیه دادن بود تا این استعداد هر چه زودتر به تمریناتش بازگردد.

اقدام پهلوانانه کیمیا علیزادهاقدام پهلوانانه کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده دختر تاریخ ساز تکواندو ایران هم بیکار ننشست و در پست اینستاگرامی درخواست کمک برای ابوالفضل کرد. او نوشت:« دوستان عزیزم سلام. برای سلامتی قهرمان خوب کشورمان دعا کنیم. ابوالفضل آرمیده امسال برنده مدال برنز نوجوانان آسیا شده اما الان روزهای سختی رو می‌گذرونه و در بیمارستان بستری شده.

متاسفانه چون به تازگی روی مچ پای مصدومم عمل جراحی داشتم، نمی‌تونم برم عیادت اما به عنوان سفیر لوازم خانگی کن، بخشی از هزینه‌های درمانی رو متقبل می‌شم. به یاری خدا، با دلگرمی شما و توجه مسئولین به هزینه سنگین شیمی درمانی و مراحل درمان، ان‌شاالله هرچه زودتر سلامتی خودش رو به دست بیاره و برای هدف خودش که موفقیت در المپیک هست تلاش کنه.»

عکس اقدام پهلوانانه کیمیا علیزادهعکس اقدام پهلوانانه کیمیا علیزاده



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com