اعتراض شدید پرسپولیسی ها به فردوسی پور به خاطر یک استقلالی
انتخاب مهدی رحمتی به عنوان یکی از گزینه های نظرسنجی برنامه 90 صدای پرسپولیسی ها را در آورد.

چرا رحمتی در نظرسنجی 90 حضور داشت؟!

نظرسنجی برنامه این هفته 90 به انتخاب بهترین بازیکن لیگ تا پایان هفته دهم اختصاص داشت و پنج گزینه برای نظرسنجی انتخاب شدند.ساسان انصاری (فولاد خوزستان)، سید جلال حسینی (پرسپولیس)، محمد ایرانپوریان (تراکتورسازی)، مهدی ترابی (سایپا) و سید مهدی رحمتی (استقلال) گزینه های انتخاب شده برای نظرسنجی بودند که البته انتخاب رحمتی با انتقادهایی همراه شد.

فردوسی پور اعلام کرد که انتخاب ها بر اساس نمرات و بر حسب پست بازی بوده حال آنکه رحمتی از نظر امتیازی در رده دوازدهم بهترین های لیگ قرار داشته و اگر ملاک، پست بازی باشد نیز وحید طالب لو گلر فولاد امتیاز بیشتری از رحمتی کسب کرده است.

پرسپولیسی ها با اعلام اینکه فردوسی پور قصد داشته استقلال را هم در نظرسنجی اش صاحب نماینده کند تا به خاطر رقابت سرخابی ها آراء بیشتری برای نظرسنجی اش جلب کند، به انتقاد از این انتخاب پرداختند.

گفتنی است پس از سه ساعت و ۲۵ دقیقه پخش برنامه 90، با شرکت یک میلیون و ۵۶۸ هزار نفر، حسینی با 54.3 درصد آرا عنوان بهترین بازیکن ۱۰ هفته اول لیگ را کسب کرد و پس از او رحمتی با 26.6 درصد دوم شد و انصاری با 10.2 درصد آرا در رده سوم قرار گرفت.

**************************************************

پاسخ عادل فردوسی‌پور به اعتراض پرسپولیسی‌ها

 در شرایطی که همگان در 10 هفته اخیر از علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین دروازه بان این فصل لیگ برتر صحبت می کردند، شب گذشته عادل فردوسی پور، مهدی رحمتی را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در 10 هفته اول معرفی کرد.

 

این نظرسنجی که در با برتری سیدجلال حسینی به اتمام رسید و پرسپولیسی ها مثل اکثر مواقع از گزینه مدنظر خود حمایت کردند، با انتقاد برخی از هواداران این تیم روبرو شد که چرا بیرانوند با خوردن 3 گل در 9 بازی جای رحمتی که 8 گل در همین تعداد بازی دریافت کرده را نگرفته است.

 

با این حال فردوسی پور این راز را فاش کرده و اعلام کرد که بر طبق جدولی که به عنوان با ارزش ترین بازیکنان لیگ دارد، رحمتی در رده بالاتری قرار گرفته است چون سیوهای بیشتری داشته است.

 

منبع: جام نیوز