پیام جنجالی حجازی که بدون شک مخاطب خاص دارد
مربی سابق استقلال در حمایت از پدرش مطلبی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که با کنایه حمله به فردی نامعین است.

مطلب جنجالی و کنایه آمیز  آتیلا حجازی در اینستاگرام

 آتیلا حجازی در مطلبی جنجالی و کنایه آمیز عنوان کرد پدر من بهترین دروازه بان آسیا نبوده و اصلا افتخاراتی برای استقلال نیاورده است. حجازی نوشت: «خواهشمندم از این پس از نام پدر من کسی جایی مایه نگذارد. ایشان نه انسان بزرگی بوده نه بهترین دروازه بان تاریخ ایران بوده و نه دومین دروازه بان قرن آسیاست.

 مربیگری هم که بلد نبوده و در زندگی شخصی اش هم همش آویزون این و اون بوده که به جایی برسه. همه هم که متنفرند ازش. پس لطفا بزرگواران دست از این نام بردارند.

 اصلا تو تاج و استقلال نبوده. اصلا کسی غلط کرده بگه حجازی انسان بوده. بابا بی خیالش باشید. بگذارید حداقل اونجا راحت باشه. اسم یک آدم کوچیک رو که هیچ وقت نباید بیاورید. ممنون.» مطلب فوق بلافاصله پاک شد و حجازی در پستی جدید عنوان کرد که به دلیل تقاضای هواداران آن پست را پاک کرده است.

 وی نوشت: «پستم رو فقط به خاطر پیغام های شخصی که برام فرستادید و ناراحت بودید پاک کردم وگرنه هیچ دلیلی برای برداشتش نمی دیدم.»

 اما سوال این بود آتیلا از چه کسی ناراحت شده بود؟ طبق شنیده ها تنها دلیل پست کنایه آمیز آتیلا مصاحبه حسن روشن بوده که در آن اعلام کرده بوده شاید تعصب پورحیدری به استقلال از حجازی بیشتر بود و حتی به این نکته اشاره کرده که افراد بیشتری برای مراسم تشییع پیکر پورحیدری حضور داشته اند.

 به هر حال ادعای درست یا نادرست روشن باعث ناراحتی شدید آتیلا حجازی شده تا در واکنش به صحبت های وی آن پست جنجالی را گذاشته و سپس پاک کند.

 7032711.jpg

07012216.jpg

 

 

منبع: جام نیوز