فرکی در لیگ پانزدهم بعد از شکست برابر یک تیم خوزستانی از سپاهان جدا شد و حالا در روزهای سخت خود دوباره برابر یک تیم آبی پوش خوزستانی قرار می گیرد.

 

 حسین فرکی در هفته دهم لیگ پانزدهم بعد از شکست برابر استقلال تهران و تساوی برابر استقلال اهواز و حضور در رتبه ششم جدول، از سپاهان جدا شد.فرکی که در سپاهان بعد از کسب عنوان قهرمانی در 10 هفته ابتدایی، موفق به کسب 17 امتیاز شده بود، در دیداری دور از انتظار در اهواز برابر استقلال انتهای جدولی این شهر تساوی نا امید کننده ای کسب کرد تا در جلسه با مدیرعامل وقت این باشگاه تصمیم به جدایی از جمع زردپوشان اصفهانی بگیرد.

فرکی حالا در لیگ شانزدهم نیز روزهای سختی را پشت سر می گذارند. سرمربی که در لیگ های سیزدهم و چهاردهم موفق به قهرمانی در لیگ برتر شده بود، با سایپا در رتبه 15 و ماقبل پایانی جدول قرار دارد. او هفته گذشته در دیدار برابر نفت تهران نیز شکست دو بر صفر را تجربه کرده و حالا این بار با گذشت یک سال از جدایی از سپاهان باز هم در روزهایی که بر لبه تیغ حرکت می کند باید برابر استقلالی دیگر از جنس خوزستان قرار بگیرد.

هر چند تا به امروز مدیران سایپا ترجیح دادند با حمایت از فرکی، از سرمربی خود در روزهایی که نتایج بدی کسب کرده اند، پشتیبانی کنند اما شکست در دیدار روز پنجشنبه برابر استقلال خوزستان شاید وضعیت سرمربی نارنجی پوشان را بحرانی کند تا یک استقلال دیگر از خوزستان باعث جدایی سرمربی سایپا از این تیم شود.

 

منبع: ورزش سه