اکبرپور را در سفره خانه ها بیشتر می شناسند تا فوتبال!
مدیر آکادمی استقلال گفت: «اصلا دوست نداشتم درباره سیاوش اکبرپور صحبت کنم. ولی این آقا مرا وادار کرد تا پاسخش را بدهم.»

برای جذب صمدایی از اختیارات مدیریتی ام استفاده کردم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، صادق ورمزیار در خصوص کناره گیری اکبرپور با موافقت وی اظهار داشت: «بله! من از اولین روزی که مدیر آکادمی استقلال شدم با ادامه کار اکبرپور موافق نبودم، چون فهمیدم ایشان اصلا دوره های مربیگری ندیده و هیچ مدرک مربیگری ندارد. من نمی دانم که اصلا چطوری ایشان را به سمت سرمربی تیم جوانان استقلال گذاشته اند.»

* به سیاوش و امثال او ایراد نمی گیرم

ورمزیار ادامه داد: «اکبرپور در دوران بازیگری اش بازیکن خوبی بود. اما این یک رفتار غیر حرفه ای بود که یک فوتبالیست را بدون آنکه دوران مربیگری را گذرانده باشد سرمربی یک تیم کنیم. آن هم یک تیم پایه ای که باید بهترین و کارکشته ترین مربیان در آن ها کار کنند.»

 

وی افزود: «من بر سیاوش و امثال سیاوش ایراد نمی گیرم. انتقاد من بر آنهایی است که این تصمیم را گرفته اند تا سیاوش مربی تیم جوانان استقلال شود.»

 

 

* اکبرپور را در سفره خانه ها بیشتر می شناسند تا فوتبال!

مدیر آکادمی استقلال گفت: «اکبرپور فرافکنی کرده و این طبیعی است. اما او نباید در خصوص بزرگترهای خود در استقلال صحبت کند. از خودم که سابقه 20 سال حضور در استقلال و بازی کردن در تمام رده های سنی این باشگاه را دارم می گذرم. اصلا نمی گویم من با این تیم قهرمان و نایب قهرمان آسیا شدم. نمی گویم کاپیتان استقلال بودم و هواداران به من لقب "صادق با تعصب" داده بودند. نمی گویم گل زن سنتی استقلال در دربی ها بودم. ولی این آقا در خصوص خیلی از بزرگترهای دیگر خود در استقلال صحبت کرده است. آیا این رفتار در مکتب استقلال جای دارد؟»

 

وی ادامه داد: «متاسفم برای فردی که در سفره خانه ها و در فرحزاد چهره شناخته شده تری از میادین ورزشی و زمین چمن است، بعد در خصوص اسطوره های استقلال صحبت می کند.»

 

 

* ستاره ها را هم نسلان من گرفتند پولش را امثال سیاوش

ورمزیار گفت: «اگر امثال سیاوش ها در استقلال زحمت هم کشیده باشند، لااقل پولش را گرفته اند. در این استقلال امثال من و هم نسلان من ستاره ها را گرفتیم و پول استقلال را دیگرانی گرفتند که حالا هم اینطوری برای ما رجز می خوانند.»

 

وی همچنین ادامه داد: «سیستم بیمار است که فردی را سرمربی یک تیم پایه می کنند که مدرک مربیگری ندارد و حاضر است با کارت تدارکات روی نیمکت بنشیند.»

 

 

* کدام تیم پایه در ناز نعمت است که استقلال باشد

ورمزیار در خصوص صحبت های دیگر اکبرپور مبنی بر اینکه تیم های پایه استقلال حتی توپ و لباس ندارند، گفت: «اکبرپور از نداری تیم های پایه صحبت می کند و این که توپ ندارند و لباس ندارند و رحمتی برای آنها لباس خریده. من منکر ضعف ساختار در آکادمی استقلال نیستم. اما آیا تیم های دیگر رده های پایه ما در ناز و نعمت بودند و فقط تیم جوانان این مشکلات را داشته؟»

 

پیشکسوت استقلال ادامه داد: «آقای اکبرپور که اینقدر به تشکیلات و سیستم و سلسله مراتب واقف است که می گوید چطور برای تیم جوانان بازیکن رد شده و این بازیکن را من ندیده ام و در تیم امید بازی می کند، آیا این را نمی داند که خودش زیر نظر چه کسی کار می کند؟ آیا نمی داند که مدیر آکادمی کیست؟ آیا نمی داند که سرمربی همه تیم های پایه زیر مجموعه مدیر آکادمی هستند؟»

 

 

* از اختیارات مدیریتی ام استفاده کردم

وی اضافه کرد: «در مورد آن بازیکن (صمدایی) که اکبرپور نام آورد گرچه لازم نمی دانم توضیح بدهم، اما با این وجود صرفا برای تنویر افکار عمومی می گویم که صمدایی یک بازیکن جوان و مستعد بود که در رده های مختلف ملی هم بازی کرده بود. چون رده امید ما جای خالی نداشت و رده جوانان داشت، من که مدیر آکادمی بودم از اختیارات مدیریتی ام استفاده کردم و نام این بازیکن را در رده سنی جوانان رد کردم تا برای امیدها بازی کند و لازم نبود برای اتخاذ یک تصمیم با زیر مجموعه خودم هماهنگ کنم و از او اجازه بگیرم.»

 

 

* سیاوش در خلوت خودش به حرف هایش بیشتر فکر کند

ورمزیار گفت: «نمی دانم اگر این بازیکن مد نظرآقای اکبرپور فوتبالیست خوبی نبود، چرا بعضی از دلالان رده های پایه که نمی خواهم جزئیات بیشتری در خصوص ارتباط شان با بعضی از آقایان بگویم و خودشان می شدند مدیر برنامه بازیکنان جوان ما، در صدد بودند تا با این بازیکن هم قرارداد ببندند؟»

 

مدیر آکادمی استقلال در پایان گفت: «امیدوارم سیاوش در خلوت خودش به این حرف هایی که زده فکر کند و پیش وجدان خودش راحت باشد.»

 

منبع: هوادار