پشت پرده قرار گرفتن ستاره استقلال در صدر لیست مازاد
سرمربی استقلال اگر ماندگار شود، به دلیل همان اعتراض چند هفته قبل، شماره 7 تیمش را کنار می گذارد اما اینگونه وانمود می شود که ماجرا و مشکل بر سر مسائل مالی است.

بختیار رحمانی در صدر لیست مازاد

نام بختیار رحمانی در صدر فهرست لیست مازاد استقلال است و علیرضا منصوریان قصد حذف نام او را دارد.نزدیکان منصوریان می گویند بحث کاملا فنی است و بختیار آن جواهری نبود که منصوریان انتظار داشت اما از آن جایی که قبول نقص فنی بختیار، قیمت او را در بازار نقل و انتقالات می شکند، نزدیکان بختیار می گویند مشکل مالی است.

آنها مدعی شدند که منصوریان به رحمانی گفته: «اگر می خواهی در استقلال بمانی باید تخفیف بدهی و از مبلغ قرارداد خودت کم کنی.» و رحمانی هم گفته: «من تخفیف نمی دهم و اگر قبول نمی کنید، من را مازاد اعلام کنید تا بروم!»

آنطور که رادنیوز نوشته یک منبع آگاه در رد حرف نزدیکان بختیار گفت: «اختلاف منصوریان و بختیار نه به خاطر مسائل فنی است و نه به واسطه مسائل مالی! گویا منصوریان می خواهد آن حرکت بختیار که بعد از تعویض به رختکن رفت را تلافی کند و از سایر بازیکنان استقلال برای نیم فصل دوم زهر چشم بگیرد!»

حتما از طرز برخورد بختیار با محمد خرمگاه و تعطیل کردن تمرین بدون اجازه منصوریان در فردای آن روز نیز مطلع هستید.

البته برخی نزدیکان استقلال هم می گویند منصوریان ترجیح می دهد با حذف نزدیکان سیدمهدی رحمتی جبهه او را در استقلال تضعیف کند.

جالب اینجاست که یک عده بی دلیل بحث فنی را مطرح می کنند و یک عده هم بحث مالی را تا افکار عمومی منحرف شود!

منبع: جام نیوز