خرافاتهای راموس برای رسیدن به موفقیت
کاپیتان تیم فوتبال رئال‌ مادرید جهت افزایش شانس موفقیت خود برای کسب پیروزی با تیم‌هایش راهکارهای جالبی دارد.

راموس قبل از بازی با خانواده ام تماس میگیرم و...

خبرگزاری تسنیم: اغلب فوتبالیست‌ها به تأثیر عوامل ماورایی و تا حدودی خرافاتی روی عملکردشان اعتقاد دارند و سرخیو راموس هم از این قاعده مستثنی نیست.  او معتقد است که قبل از هر یک از بازی‌هایش چه در رده باشگاهی برای رئال‌ مادرید چه در رده ملی برای اسپانیا، باید یکسری اقدامات انجام دهد تا شانس موفقیتش را بالا ببرد.

 

راموس که این روزها مشغول سپری کردن تعطیلات زمستانی‌اش است، ساعاتی از وقت خود را صرف پاسخ دادن به سؤالات هوادارانش کرده که یکی از آنها مربوط به اقداماتی است که قبل از بازی‌هایش خود را ملزم به انجام آنها می‌داند.

 

راموس در این باره گفت: قبل از هر بازی من با خانواده‌ام (همسر و فرزندانش) تماس می‌گیرم همین‌طور با پدرم و برادرم. بعد از آن کمی موسیقی گوش می‌کنم و در نهایت وقتی می‌خواهم به میدان بروم با پای چپ وارد زمین بازی می‌شوم.

 

سؤال دیگری که از راموس پرسیده شده درباره قهرمان دوران کودکی او بوده است. او گفت: من این را بارها گفته‌ام. به‌ خاطر شیوه بی‌پروای بازی‌اش و نیز مدل موهایش، من کلودیو کانیجیا (هافبک پیشین تیم ملی آرژانتین، رم، بنفیکا و بوکاجونیورز) را دوست داشتم. میان مدافعان میانی هم الگوی من پائولو مالدینی بود، همین‌طور فرناندو هیه‌رو که نه‌ تنها در پست خودش فوق‌العاده بود، بلکه یک کاپیتان مثال‌زدنی برای رئال‌ مادرید بود.

 

کاپیتان کهکشانی‌ها در پاسخ به این سؤال که بهترین سرمربی چه‌کسی بوده است هم اظهار داشت: واقعیت این است که من سرمربیان بزرگ زیادی داشته‌ایم و از همه آنها چیزهایی یاد گرفته‌ام اما شاید به خواکین کاپاروس بیش از سایر آنها علاقه داشته باشم. او بود که برای اولین بار فرصت بازی در لالیگا را به من داد. این حس را درباره لوئیس آراگونس را هم دارم چون او به من فرصت بازی برای تیم ملی کشورم را داد، در عین حال من باید کار زین‌الدین زیدان را بسیار تحسین کنم، من باور دارم که تجربه او به‌ عنوان یک بازیکن تأثیر بسزایی در موفقیت او برای انتقال مفاهیمش به بازیکنان داشته است. ما با او رابطه خاصی برقرار کرده‌ایم. در همین حال من باید از ویسنته دل‌بوسکه و کارلو آنچلوتی هم نام ببرم چون من از این دو مربی بزرگ هم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام.

 

منبع:تسنیم