بعد از بهمنش هیچ گزارشگر فوتبالی در حد و اندازه من نیامده است
گزارشگر مشهور فوتبال گفت: «شاید در این دو سال معروف تر شده باشم اما من همیشه متفاوت بوده ام.»

مردم از گزارش من لذت می برند / کمالوند نمی تواند خودش را با من مقایسه کند

 گزارش تلویزیونی بازی این هفته پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز توسط علیرضا علیفر صورت گرفت. گزارشی که حسابی باعث انتقادات تند و تیز فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز شد. علیفر درباره صحبت های کمالوند اظهار داشت: «جنجال را اظهارنظر سرمربی این تیم به راه انداخته است. مشتری دائم کمیته اخلاق و کمیته انضباطی است. او مربی رسوایی در جامعه فوتبال است!»

علیفر در ادامه افزود: «واکنش هواداران پرسپولیس به رفتارهای او و همچنین برخی کارشناسان که امروز درباره گزارش بنده صحبت کرده اند باعث شده تا امروز سوژه شویم. خدا را شاکرم که همه اعتقاد دارند بنده فقط گزارشگری کردم. همه مربیان حق دارند به گزارش بازی اعتراض کنند. اما دلیل بر بی ادبی نمی شود. حق ندارند ادبیات نادرست به کار ببرند. این آقا که اصلا حرف حق نزده است. من هر چه دیدم را گزارش کردم.»

او در ادامه گفت: «22 سال است این روش را انجام می دهم. شاید در این دو سال معروف تر شده باشم اما من همیشه متفاوت بوده ام. تمام همکاران بنده بالاتر از من هستند اما من متفاوت گزارش می کنم. قبل تر ها هم همینطور گزارش کردم. من هر چه ببینم را گزارش می کنم. فرقی نمی کند چه تیم هایی با هم بازی می کنند. مردم گزارش من را می بینند لذت می برند. آنها به خوبی می دانند که من هر چه می بینم را می گویم. مردم از این صراحتم لذت می برند. از زمان آقای بهمنش تا به الان هیچ کس را در این حد و اندازه ندیده ام. علیفر آدم سالم و درستکاری است اما این آقا مشتری پروپا قرص کیته اخلاق و فدراسیون فوتبال است.»

علیفر در پایان هم اعتقاد داشت تجربه بالایش در حدی است که برخی ها نتوانند با من برابری کنند: «آدم هایی امثال سرمربی گسترش نمی توانند خودشان را با من مقایسه کنند. آنها بهتر است وارد بحث هایی که به آنها مربوط نیست نشوند.»

 

منبع: هوادار