پاسخ بازیکن تراکتور به تهمت وطن فروشی
هافبک تراکتورسازی اعلام کرد: «ایران کشور قوم های یکپارچه است. به جای بد اخلاقی و توهین به فرهنگ و زبون هم دیگه احترام بزاریم.»

هافبک تراکتورسازی: فقط کمی احترام

در روزهای اخیر حمله به صفحه اجتماعی برخی بازیکنان تراکتورسازی از جمله مهدی کیانی، سعید آقایی و سینا عشوری شدت گرفته است.حجم فحاشی ها به قدری بالاست که عشوری مجبور شد علاوه بر اینکه بخش کامنت گذاری صفحه اش را ببندد، در متنی مفصل پاسخ برخی شبهات را منتشر کند.

عشوری نوشت:

«به نام خدا

سلام ؛ اول از همه تاسف می خورم واسه بعضی از آدما که خیلی راحت میان به خود آدم و خانواده آدم فحاشی می کنند و خیلی راحت تر به خاطر کمبود شعور و سواد به آدم تهمت می زنند!

فقط می تونم بگم متاسفم و دلم می سوزه واسه زحمتی که پدر مادر این آدما براشون کشیدن و این ها انقدر انسان سخیفی برای جامعه شدند...حیف! واقعا حیف ...

اما برای اون عده بیسوادی که بیوگرافی پیج اینستاگرام من رو گذاشتن و تهمت می زنند که آقا سینا عشوری داره وطن فروشی میکنه ... روی حرفم اینه که دوست عزیز اول از همه حتما یه سر کلاس زبان انگلیسی برو! و بعد به بقیه تهمت بزن!

من تو پیجم نوشتم TURKISH football palyer، یعنی فوتبالیست ترک زبان. بله من ترک قشقاییم و به اصالت خودم هم افتخار می کنم. بیشتر از این به کشورم ایران افتخار می کنم و خدا رو شکر می کنم که زیر پرچم سه رنگ ایران زندگی می کنم ...

در ضمن در مقاطع و رده های مختلف افتخار این رو داشتم که پیراهن تیم ملی کشورم ایران رو به تن بکنم. ایران کشور قوم های یکپارچه است. به جای بد اخلاقی و توهین به فرهنگ و زبون هم دیگه احترام بزاریم.

و بخش پایانی حرفم به روی کسانی است که هیچ وقت عادت نداشتن تو زمین مسابقه بجنگند و اصلا دنبال اصل فوتبال نیستند، سعی دارند قبل بازی حساس تیممون، برا ما حاشیه های بیخود بسازن ...

به عنوان بازیکن تیم تراکتورسازی بهشون اخطار میدم دست از این بداخلاقی و بی معرفتی توی رسانه هاشون بردارن.»

 

 

منبع: جام نیوز