اکثرا پرسپولیسی
علیرضا هیچوقت به صورت شفاف نگفته که استقلالی است یا پرسپولیسی ولی شایعات حکایت از آن دارد که طرفدار قرمزهاست. جهانبخش از تیم پگاه گیلان به لیگ هلند رفت و ستاره شد.

لژیونرها طرفداری قرمز یا آبی؟

رضا گوچی(هیرنوین هلند): گفته می شود او پرسپولیسی است البته خودش هیچگاه این موضوع را تائید نکرده است.

اشکان دژاگه (ولفسبورگ آلمان): درباره او هم گفته می شود پرسپولیسی است و به این تیم علاقه دارد. البته اشکان هیچگاه در این باره صحبت نکرده است.

کریم انصاری فرد (المپیاکوس یونان): او که پرسپولیسی است و جای هیچ بحثی نیست. کریم پیراهن پرسپولیس را هم به تن کرده است.

مسعود شجاعی (پانینیوس یونان): او همیشه می گوید نه استقلالی است و نه پرسپولیس. البته شایعاتی هست که می گوید او در بچگی استقلالی بود ولی خودش هیچگاه در این باره صحبت نکرده است.

علیرضا جهانبخش (آلکمار هلند): علیرضا هیچوقت به صورت شفاف نگفته که استقلالی است یا پرسپولیسی ولی شایعات حکایت از آن دارد که طرفدار قرمزهاست. جهانبخش از تیم پگاه گیلان به لیگ هلند رفت و ستاره شد.

سردار آزمون (روستوف روسیه): سردار در گذشته با پیراهن پرسپولیس تمرین هم کرده است. سردار هم یک پرسپولیسی است و قاعدتا در بازی امروز طرفدار رنگ قرمز.

سعید عزت اللهی (آنژی روسیه): سعید در گذشته هم از استقلال پیشنهاد داشته و هم از پرسپولیس. ولی شایعات از این می گویند که او پرسپولیسی است و با رفقای استقلالی اش کری زیاد می خواند.

میلاد محمدی (ترک گروژنی روسیه): می گویند خانواده اش کلا پرسپولیسی هستند. مهرداد برادرش که تا مرز پرسپولیسی شدن رفت. میلاد هم طرفدار قرمزهاست و هیچ بعید نیست روزی به این باشگاه ملحق شود.

 

منبع: ایران آنلاین