اعتراض سرخابی‌ها به آرای کمیته انضباطی
عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته بیشتر به حواشی رخ داده در دربی 84 و آرای جنجالی کمیته انضباطی برای این بازی پرداخته است.

 

گزارش کامل برنامه نود با جنجال‌های دربی

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود به شایعه‌ی پیرامون محرومیت مهدی کیانی پرداخت:ما می‌گوییم آقای کیانی بعد از دریافت کارت زرد اول برابر ماشین‌سازی، به دلیل اعتراض شدید به صورت مستقیم اخراج می‌شود.

او ادامه داد: آقای کیانی با علم بر اینکه می‌دانست کارت زردش او را از بازی با پرسپولیس محروم می‌کند، به داوری معترض می‌شود که به همین دلیل اعتراض شدیدی دارد.

آذری اضافه کرد: آقای کیانی اغراق می‌کند سه کارته شده است که با احتساب کارت قرمز او دو بازی باید محروم شود؛ حتی در فرم خلاصه بازی هم آمده است که کیانی به صورت مستقیم اخراج شده، نه اینکه با کارت زرد دوم کارت قرمز را گرفته است.

* رد ادعای باشگاه ذوب‌آهن توسط کامرانی‌فر

حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون مسئله محرومیت مهدی کیانی اظهار کرد: گزارش داور بازی روز بعد از دیدار ماشین‌سازی و تراکتورسازی برای ما ارسال شد که در آن آمده بود کیانی با دو کارت زرد اخراج شده و به صورت مستقیم کارت قرمز نگرفته است.

* نتیجه نظرسنجی

بیش از 2 میلیون و 92 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود شرکت کردند که حدود 51 درصد غرور و ضعف بازیکنان پرسپولیس را عامل پیروزی استقلال در دربی اخیر دانستند.

برنامه نود این هفته ساعت 2:19 بامداد سه‌شنبه(بیست و ششم بهمن‌ماه) خاتمه یافت.

 

منبع: ورزش سه