بازیگری رونالدو در سریال ترکیه‌ای
وکیل کریستیانو رونالدو درباره حضور موکل خود در یک سریال ساخت کشور ترکیه واکنش نشان داد و گفت: همه ابعاد مالی بررسی نشده و هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم.

واکنش وکیل رونالدو به حضور در سریال ترکیه‌ای

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از یک تهیه کننده و کارگردان اهل کشور ترکیه پیشنهاد بازی در چند سکانس مهم یک سریال ساخت این کشور را دریافت کرده و البته هنوز در این خصوص چراغ سبز نشان نداده است.خورخه مندس، وکیل رونالدو در این خصوص گفت: اگر هم قرار بر این باشد، زمان ضبط سریال برای ما مهم نیست، مهم زمان فراغت رونالدو از فوتبال است و او نمی تواند در کوران لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برای بازی در یک سریال تمرین را ترک کند. در هر حال باید همه ابعاد مالی و حقوقی این پروژه بررسی شود. هنوز چیزی قطعی نیست.

جدا از رونالدو، آنجلینا جولی بازیگر سرشناس هالیوود نیز در این سرسلا ساخت ترکیه بازی خواهد کرد. داستان این سریال مربوط به یک خانواده اهل سوریه است که به دلیل خطرات ناشی از تروریسم بین الملل و ناامنی پناهجوی کشور دیگری هستند.

رونالدو پیش از این گفته بود که می‌خواهد در یک سریال با چنین مضمونی بازی کند و تصمیمش قطعی است اما وکیل او در این خصوص وارد عمل شده و از او خواسته فعلا صبر کند.

 

منبع: فارس