ویسی برنده دوئل با حسینی
عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان روز گذشته علیرغم تمام محدودیت ها و فشارهایی که روی او و تیمش وجود داشت موفق به کسب سه امتیاز از دیدار حیثیتی برابر رقیب همشهری شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان روز گذشته در شرایطی برابر ذوب آهن صف آرایی کرد که با توجه به غیبت چند بازیکن کلیدی تیم نظیر احسان حاج صفی و مهرداد محمدی شرایط به مراتب سخت تری را نسبت به حریفش از این حیث داشت.آنها هم چنین به دلیل شکایت مدیر برنامه های طالب ریکانی این بازیکن را در اختیار نداشتند و محمود قائدرحمتی هم به دلیل پارگی رباط صلیبی این فصل را به طور کامل از دست داده است.

با این حال ویسی پا عقب نگذاشت و با تغییرات مثبتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرد به هر ترتیب موفق شد سه امتیاز این دیدار حساس را از آن خود کند و از خطر اخراج که پیش از دیدار هشدار آن در صورت شکست داده شده بود، بگریزد.

سرمربی سپاهان در این دیدار ترجیح داد به جای آرمین سهرابیان از حسین پاپی در پست غیرتخصصی دفاع چپ استفاده کند و آرمین سهرابیان را به بازی نگیرد. همچنین حامد بحیرایی بازیکن جوان سپاهانی ها در این دیدار جانشین قائدرحمتی شد، در حالی که انتظار می رفت میلاد سرلک از ابتدا به میدان گرفته شود.

این دو تغییر که با نمایش خوب دو بازیکن جانشین نیز همراه شد، در نهایت باعث رقم خوردن یک پیروزی ارزشمند برای طلایی پوشان بود تا با امیدواری بیشتری به 7 دیدار باقی مانده خود بیاندیشند.

در سوی مقابل مجتبی حسینی با اضافه کردن قاسم حدادی فر به ترکیب اصلی نتوانست تغییری در نمایش تیمش ایجاد کند و این بازیکن با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد. همانطور که سرمربی ذوب آهن اعلام کرد تیمش اسیر دام های سرمربی سپاهانی ها شد تا در روزی که ساق های بازیکنان ذوب آهن به واسطه حضور در دیدارهای آسیایی خسته به نظر می رسید، این تیم نتواند امتیازی از این نبرد کسب کند و برای چهارمین دیدار متوالی بازنده میدان باشد.

(عکس از شهرام شریفی)

 

منبع: ورزش سه