گلی که مهدی رجب‌زاده به همسرش تقدیم کرد
مهدی رجب‌زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان, نودمین گلی که به ثمر رساند را به همسرش تقدیم کرد.

مهدی رجب‌زاده گلش را به همسرش تقدیم کرد

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نودمین گلم را چون برایم خیلی مهم بود به همسرم تقدیم می‌کنم.​​​​​​​

مهدی رجب‌زاده پس از دیدار ذوب‌آهن و ماشین‌سازی تبریز  درباره گلزنی‌اش و پیروزی در این بازی اظهار کرد: امروز موفق شدم نودمین گلم را برای ذوب‌آهن در لیگ برتر به ثمر برسانم که جا دارد از همه کسانی که در این مدت من را حمایت کردند تشکر کنم. نودمین گلم را چون برایم خیلی مهم بود به همسرم تقدیم می‌کنم که در این سال‌ها همیشه حامی من بوده است.

وی درباره آمار گل‌هایش در مجموع رقابت‌ها بیان کرد: آمار گل‌هایم در جام حذفی را ندارم اما در لیگ 90 گل با پیراهن ذوب آهن به ثمر رساندم که در رسانه‌ها یکی، دو گل کمتر و بیشتر عنوان شده که اشتباه است. من 90 گل برای ذوب‌آهن و 23 گل در مجموع برای فجرسپاسی و مس کرمان به ثمر رسانده‌ام که می‌شود 113 گل.

مهاجم ذوب‌آهن درباره رقابت تنگاتنگ با سپاهان برای قرار گرفتن در رتبه چهارم عنوان کرد: همه بازی‌ها سخت است و در این هفته‌های پایانی فصل چالشی آغاز شده که تیم‌ها زور آزمایی می‌کنند و حالا رقابت بین دو تیم اصفهانی افتاده است. امیدوارم هر تیمی شایستگی داشته باشد بتواند در رتبه چهارم قرار گیرد، ضمن اینکه از پیش نمی‌توان تراکتورسازی را قهرمان جام حذفی دانست زیرا تیم نفت که در فینال رقیب تراکتورسازی است هم بازیکنان و کادر فنی قابل احترامی دارد. به نظر من صحیح نیست که در این میان نفت را در فینال جام حذفی از پیش باخته بدانیم و شاید با این کار ناخواسته به تیم نفت تهران بی‌احترامی شود.

رجب‌زاده درباره وضعیت خودش در پایان فصل و اینکه در ذوب آهن می‌ماند یا خیر گفت: فعلاً برای خداحافظی تصمیمی نگرفته‌ام و فصل دیگر هم قصد بازی دارم، حال اگر باشگاه ذوب‌آهن من را بخواهد قراردادم را تمدید می‌کنم و اگر اینگونه نبود برای فصل بعد تصمیم دیگری می‌گیرم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: imna.ir