دیگو سیمئونه چک سفید امضای اینتر را رد کرد!
گویا دیگو سیمئونه تصمیم گرفته است یک فصل دیگر در تیم اتلتیکو مادرید بماند و سرمربی گری اینتر را نپذیرفت.

نه بزرگ دیگو سیمئونه به اینترمیلان

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی و موفق اتلتیکو مادرید پیشنهاد چک سفیدامضای اینتزمیلان را برای قبول هدایت این تیم از فصل آینده رد کرده و قصد دارد حداقل برای یک فصل دیگر در اتلتیکو مادرید بماند.

به گزارش marca، نام سیمئونه با توجه به ابراز علاقه شخص او درباره اینکه روزی هدایت تیم سابقش، اینتر را بر عهده خواهد گرفت، همواره پیرامون نیمکت نراتزروی شنیده می‌شود.عملکرد فوق العاده چولو در اتلتی مصادف شده با عملکرد نامیدکننده اینتر که تاکنون با تعویض چندین و چند مربی هم تغییر چندانی در آن حاصل نشده است. کاهش دو ساله مدت قرارداد سیمئونه با اتلتیکو مادرید هم بازار داغ شایعات را داغ‌تر کرده است.

حالا خبر می‌رسد هفته گذشته آسیلیو، مدیرورزشی اینتر در مادرید بوده تا با مدیربرنامه و اطرافیان مورد اعتماد سیمئونه مذاکره کند. در این مذاکرات پیشنهاد یک جک سفید امضا از سوی گروه سونینگ، مالک جدید اینتر نیز روی میز قرار گرفته اما از سوی سیمئونه به صورت قاطع رد شده است. ظاهرا چولو اعلام کرده حداقل یک فصل دیگر قصد دارد در اتلتی بماند و حضور در ورزشگاه جدید این تیم، واندا مترو پولیتانو را هم تجربه کند.

این یعنی به احتمال بسیار زیادی پیولی قرار نیست فصل آینده هم روی نیمکت اینتر بنشیند و باید دید جانشین او چه کسی خواهد بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tarafdari.com