تراکتورسازی دیگر نمی تواند بازیکن سرباز جذب کند
براساس دستور سپاه پاسداران و واگذاری تراکتورسازی, از این به بعد این تیم نمی تواند بازیکنان سرباز را جذب کند.

جذب بازیکنان سرباز توسط تراکتورسازی

صبح روز گذشته (جمعه) جلسه هم‌فکری مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با شهردار شهر تبریز، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای شهر این شهر برگزار شد.

مدتی است حرف و حدیث‌های فراوانی در خصوص واگذاری این باشگاه شنیده می‌شود. سعید عباسی، مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی و عضو هیئت مدیره باشگاه تبریزی هم عنوان کرده بود که آجورلو با هدف واگذاری این باشگاه، به صندلی مدیریت تراکتورسازی رسیده است.

اصلی‌ترین مسئله این است که در صورت واگذاری این باشگاه به یک نهاد دیگر یا شخص حقیقی، عملاً این باشگاه تبریزی از جذب بازیکنان سرباز منع می‌شود.

قاسم حدادی‌فر، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، محمدرضا اخباری، حامد لک، فرید بهزادی کریمی، مهدی شریفی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی از جمله بازیکنان سرباز شاخص تراکتورسازی در سال‌های گذشته و کنونی بودند.

البته پیش از این در رسانه‌ها عنوان شده بود فوتبالیست‌های جوان سرباز به صورت مساوی بین تیم‌ها تقسیم‌بندی خواهند شد. قطعاً واگذاری باشگاه تراکتورسازی به سود تیم‌های ملوان بندرانزلی و فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود که در این مدت شاهد حضور ستاره‌های سرباز در تراکتورسازی بودند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mizanonline.ir