افشاگری علی دایی درباره مقدار پول موجود در حساب باشگاه پرسپولیس
علی دایی در کنفرانس خبری به صحبت درباره تیم پرسپولیس پرداخت و ادعا کرد که حساب های این باشگاه موجودی ندارد!

صحبت های علی دایی درباره طلب از پرسپولیس

علی دایی سرمربی نفت تهران در نشست خبری دیدار مقابل صبای قم صحبت های جالبی را درباره باشگاه پرسپولیس به زبان آورده است.

دایی درباره موضوع شکایت از پرسپولیس و بلوکه شدن حساب این باشگاه پاسخ داده است: صحبت که از باشگاه پرسپولیس شد جا دارد برای ابراهیم آشتیانی پیشکسوت این باشگاه و دوست خودم آرزوی سلامتی و بهروزی کنم و امیدوارم هرچه زودتر در خدمت او باشیم. مسئله‌ای هم که می‌گویید تا حدودی درست است و یک مقدار هم اشتباهاتی در آن وجود دارد.

من از پرسپولیس شکایت کردم و کمیته انضباطی حق را به من داده اما هنوز کمیته استیناف رأیی نداده و زمانی که من هنوز رأی ندارم چطور می‌توانم حساب‌های این باشگاه را ببندم؟ این چه چیزهایی است که باشگاه می‌گوید؟ آیا عقل سالم این مسئله را قبول می‌کند؟ من باید حکمی داشته باشم که بتوانم حسابی را ببندم.

او همچنین درباره حساب باشگاه پرسپولیس گفته است: نه شما بچه هستید و نه من؛ خودتان حساب کنید که مدیران پرسپولیس خودشان خبر دارند باشگاه این همه طلبکار دارد و پول‌هایی هم که به باشگاه می‌آید باید به این طلبکاران پرداخت شود چگونه می‌توان در حساب موجودی داشت که آن را بلوکه کرد. این خنده‌دار است.
اگر در چهار پنج حساب پرسپولیس 20 میلیون تومان پول بود هرچه می‌خواهید بگویید. من فکر می‌کنم کل پول حساب باشگاه پرسپولیس 17 یا 18 میلیون تومان باشد که اگر بخواهند بین بازیکنان تقسیم کنند نفری 300 یا 400 هزار تومان می‌شود که فکر نمی‌کنم بازیکنان به دنبال این پول باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی