دستمزد 100هزار دلاری برای رامین رضاییان در اروپا! رامین به سپاهان می رود
رامین رضاییان بین دو راهی حضور در اروپا با دستمزد کم و یا حضور در سپاهان با دستمزد بالا گیر کرده است!

رامین رضاییان بین دوراهی اروپا یا سپاهان

رامین رضاییان كه در دو فصل اخیر یكی از تأثیرگذارترین بازیكنان پرسپولیس و حتی تیم ملی بوده است، این روزها به صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال می‌كند.

این در حالی است كه هفته‌هاست خبر می‌رسد شماره 27 به اروپا می‌رود اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. داستان رامین و اروپا تا چه حد صحت دارد؟ دیروز از زبان یك منبع موثق و آگاه شنیدیم رامین رضاییان دو پیشنهاد از لیگ‌های بلژیك و هلند دارد كه همین امروز هم می‌‌تواند راهی اروپا شود ولی این وسط یك مشكل وجود دارد؛ باشگاه‌های بلژیكی و هلندی خواهان رضاییان بیشتر از 80 یا 90 هزار دلار برای یك فصل به یك بازیكن آسیایی و به ویژه ایرانی پرداخت نمی‌كنند. این در حالی است كه رامین  همین الان می‌تواند در ایران قراردادی بالای یك میلیارد تومان برای یك فصل ببندد.

به همین خاطر رضاییان دچار تردید شده است. او می‌تواند با قراردادی زیر 100 هزار دلار به بلژیك یا هلند برود و همچون علیرضا جهانبخش پس از درخشیدن در اروپا به دستمزد بیشتر برسد یا اینكه در همین داخل كشور به فوتبالش ادامه بدهد.

با توجه به سن و سال رضاییان و اینكه او 27 ساله است، رفتن به اروپا به امید درخشش و بالا رفتن دستمزدش هم نوعی ریسك محسوب می‌شود.

از استقلال تهران، سایپا، ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان به عنوان تیم‌های داخلی خواهان رامین رضاییان اسم برده می‌شود. گرچه علیرضا منصوریان مصرّانه رامین را می‌خواست اما حضورش در جمع‌ آبی‌ها منتفی است. او نمی‌خواهد جایگاهش نزد هواداران پرسپولیس خراب شود. علی دایی و سایپا هم رضاییان را می‌خواهند كه مبلغ پیشنهادی آنها چندان چشمگیر نیست. ضمن آنكه سایپا هوادار هم ندارد! می‌ماند ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان كه شانس تیم دومی برای جذب رامین رضاییان بیشتر است.

شنیدیم سپاهان اصفهان پول بیشتری به این مدافع راست انرژیك و ملی‌پوش می‌دهد ضمن آن كه هواداران بیشتری هم دارد.

رامین رضاییان كه سابقه بازی در حضور طرفداران پرشمار پرسپولیس را دارد، به نزدیكانش گفته دوست دارد در تیمی توپ بزند كه هواداران زیادی داشته باشد و به همین خاطر شاید راهی سپاهان شود.

البته همه این موارد منوط به این است كه رامین رضاییان نخواهد به اروپا برود. او می‌تواند زیر 100 هزار دلار بگیرد و لژیونر شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی