جدایی اینیستا از بارسلونا جدی شد
به نظر می رسد اینیستا دیگر تمایلی به حضور در تیم بارسلونا ندارد و می خواهد در تابستان این تیم را ترک کند .

اینیستا از بارسا می رود؟

مشخص نیست بارسلونا فصل آینده هم آندرس اینیستا را در ترکیب داشته باشد و کاپیتان کاتالان‌ها به طور واضح از ماندن در نیوکمپ صحبت نکرده است.

اینیستا در مصاحبه اخیرش با شبکه رادیویی «اوندا سرو» در این باره گفت: «هرگز نگفته‌ام که قرار است قراردادم را تمدید کنم بلکه گفتم که می‌خواهم خیلی چیزها را بررسی کنم. اصلاً بحث مسائل مالی در میان نیست. عوامل فراوانی هستند که کنار هم قرار گرفته‌اند، از مسائل شخصی گرفته تا مقطعی که الان در آن قرار داریم، مقطعی که آسان نبوده است. من باید تصمیمی واقع‌بینانه بگیرم که به نفع همه باشد.»

اینیستا در مورد انتصاب والورده به عنوان سرمربی جدید بارسلونا هم اظهار داشت: «تا زمانی که به صورت رسمی اعلام شد، نمی‌دانستم که والورده قرار است سرمربی‌مان شود. با او چند باری حرف زده‌ام اما تعدادش زیاد نبوده است.
تصور می‌کنم که او دستیارانی دارد که به خوبی حمایتش می‌کنند. آنها افرادی سختکوش هستند و من امیدوارم ورودشان خوش‌یمن باشد و منجر به موفقیت‌های فراوان در آینده باشگاه شود.
والورده سرمربی‌ای است که بینش و رویکرد خوب خود را در تیم‌هایی که تاکنون بوده نشان داده است و انتصابش به عنوان سرمربی بارسلونا یک گام رو به جلوی دیگر برای او است.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir