کدام بازیکنان از رئال مادرید می روند و چه بازیکنانی می آیند؟
زیدان پس از قهرمانی با رئال مادرید در لالیگا و جام قهرمانان اروپا, حالا فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه رئال مادرید اعلام کرده است.

په‌په، خامس و ماريانو از رئال می‌روند‌

زیزو برنامه‌هایش برای فصل بعد را به باشگاه ارائه کرده تا تیم ایده‌آلش برای فصل 2018-2017 تکمیل شود.

شادی‌های دوازدهمین قهرمانی اروپایی رئال به پایان رسیده و سرمربی و مدیران باشگاه از هم‌اكنون در حال برنامه‌ریزی برای فصل پیش‌رو هستند. به زودی جام قهرمانی جدید رئالی‌ها در موزه باشگاه قرار خواهد گرفت تا داستان فینال تاریخی كاردیف، به خاطرات و موزه بپیوندد. از حالا به بعد رئالی‌ها به فكر برنامه‌ریزی برای فصل آتی خواهند بود. آنچه مسلم است این است كه ماشین كهكشانی‌ها متوقف نخواهد شد. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی در روزهای آتی كارهایش را برای تكیه زدن به صندلی ریاست باشگاه برای پنجمین دوره انجام خواهد داد.

اولین برنامه پیش‌روی سران باشگاه مادریدی، اعلام رسمی خبر تمدید قرارداد زین‌الدین زیدان تا 30 ژوئن سال 2020 است. زیزو و پرس تمام صحبت‌هایشان در این رابطه را انجام داده‌اند و اعتماد متقابل میان طرفین موج می‌زند. راموس هم به زودی قراردادش را برای یك فصل دیگر و تا 30 ژوئن سال 2021 تمدید خواهد كرد.

گام بعدی، اعلام رسمی ماندن ایسكو در رئال است. در روزهای اخیر تردیدها در مورد آینده ایسكو از بین رفته و نقش او در تیم دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. روند تمدید قرارداد او با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و شایعات در مورد احتمال جدایی او از تیم مادریدی كاملاً از میان رفته است.


رفتنی‌های رئال مادرید

تكلیف بازیكنانی كه به زودی از رئال جدا خواهند شد نیز روشن شده و خامس رودریگس، په‌په و ماریانو تیم را ترك خواهند كرد. خامس خودش نمی‌خواهد در تیم بماند ولی رئالی‌ها به او گفته‌اند در ازای پیشنهادی 75میلیون یورویی قادر به ترك باشگاه است. چلسی به دنبال خرید اوست ولی هنوز پیشنهادی رسمی را ارائه نداده. په‌په به خاطر دلخوری‌های موجود در فكر ترك باشگاه است. بازیكنی كه در فصل جاری یكی از كاپیتان‌های تیم بود ولی به دلیل فاصله فكری زیادش با زیدان و كنار گذاشته شدن از سوی برخی بازیكنان تیم به فكر جدایی از رئال افتاده. ماریانو هم به دنبال آن است تا در تیمی دیگر، دقایق بیشتری را به میدان برود و نیمی از تیم‌های حاضر در لالیگا، به دنبال خریدش هستند.


جدیدهای رئال مادرید

مراسم معارفه تئوارناندس كه با سران باشگاه به توافق رسیده احتمالاً در هفته آتی برگزار خواهد شد و او با قراردادی 24 میلیون یورویی از اتلتیكومادرید به رئال خواهد پیوست. او دوست دارد تا هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد و ماجراجویی جدیدش را آغاز كند.

ماركوس یورنته هم به زودی به جمع رئالی‌ها ملحق خواهد شد و مراسم معارفه‌‌اش بعد از رقابت‌های قهرمانی اروپایی زیر 21 ساله‌ها برگزار خواهد شد. خسوس وایه خو هم احتمالاً به عنوان جایگزین په‌په به تیم اصلی رئال خواهد آمد. رقابت‌های یوروی زیر 21 سال امتحانی جدی برای اوست كه بتواند مهارت‌هایش را ثابت كند.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی بعد از فینال كاردیف به خبرنگاران گفت: «دوست دارم همه بازیكنان در تیم بمانند و به تیم دست نخورد.» در عین حال او گزینه‌هایی جنجالی را برای خرید در ذهن دارد. یكی ‌ام باپه است و در عین حال او در فكر خرید دروازه‌بان درجه یكی برای تیمش است و رؤیایش به خدمت گرفتن داوید دخئاست.

خبر جالب دیگر، بازگشت رائول گونسالس به باشگاه مادریدی است. در فینال كاردیف، او یكی از اعضای كاروان تیم مادریدی بود و مشاركت زیادی با زیدان داشت. به زودی او در شهرك ورزشی به مادریدی‌ها خواهد پیوست و در كارهای روزمره شهرك ورزشی والدبباس مشاركت خواهد كرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی