بدن هوادار مضروب استقلال هنوز کبود است! عکس
طرفدار تیم استقلال که از سوی یکی از بازیکنان این تیم مورد ضرب و شتم قرار گرفته است, از روز حادثه می گوید.

کتک کاری شدید بازیکن استقلال با یک طرفدار

روز گذشته خبری مبنی بر درگیری یكی از بازیكنان استقلال در خیابان منتشر شد.

از همین رو هوادار مضروب روز گذشته به تحریریه خبرورزشی آمد و ماجرا را از سوی خود تعریف كرد. او با تأیید خبر دیروز گفت: من جلوی كلینیك دكتر نوروزی ایستاده بودم كه آقای بازیكن را دیدم و به او سلام كردم. اما او جواب مرا نداد و من هم به دوستم گفتم تیم 6تا خورده ولی جواب ما را سر بالا می‌دهند. پس از این ماجرا بازیكن استقلال به سمت من حمله كرد و پس از به كار بردن الفاظ ركیك به همراه دوستش مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند.

محسن عباس‌زاده، هوادار استقلالی مورد ضرب و شتم قرار گرفته ادامه می‌دهد: «از این اتفاق چند روزی است كه می‌گذرد ولی همچنان تنم كبود است. در این مدت بسیار ناراحت بودم كه یك بازیكن مطرح وقتی تیمش می‌بازد برای چه باید مردم را كتك بزند؟ من یك استقلالی و عضو سامانه هواداری تیم محبوبم هستم و همه بازی‌های استقلال را از ورزشگاه تماشا می‌كنم و فكر نكنم این حقم باشد كه بازیكن تیم محبوبم به دلیل شكست 6 بر یك در آسیا مرا مورد ضرب و شتم قرار دهد.»

عباس‌زاده در ادامه می‌گوید: «وقتی من با پلیس تماس گرفتم و مأمور نیروی انتظامی برای صورتجلسه كردن اتفاق به صحنه آمد، بازیكن استقلال و دوستش مرا تهدید كردند و به زور از من رضایت گرفتند.»

هوادار مضروب استقلال می‌گوید: «من از حقم نخواهم گذشت و بازیكنان ما باید متوجه این شوند كه ما سال‌هاست كه استقلالی هستیم ولی آنها یكی، دو سال می‌آیند و می‌روند و باز ما می‌مانیم و استقلال. این اتفاقات باید به گوش منصوریان برسد تا بفهمد بازیكنانش با مردم چه برخوردی می‌كنند.»

 

بدن کبود طرفدار استقلال

بدن کبود طرفدار استقلال




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی