حمایت کامل وزیر ورزش از علیرضا منصوریان و مدیرعامل استقلال
وزیر ورزش و جوانان به مدیرعامل استقلال تأکید کرد که با قدرتش به کارش در این باشگاه ادامه دهد و علیرضا منصوریان نیز به عنوان سرمربی استقلال به کارش ادامه دهد.

مدیرعامل استقلال و منصوریان ماندگار شدند

سیدرضا افتخارى (پنجشنبه) با مسعود سلطانى‌فر، وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار که دو ساعت طول کشید، مدیرعامل استقلال گزارش کاملى از اقدامات و فعالیت‌هاى صورت گرفته در دوران مدیریت خود شامل تعیین تکلیف پرونده‌هاى گذشته در فیفا، پیگیرى مطالبات بازیکنان، وضعیت بدهى‌هاى مالیاتى باقیمانده از گذشته، توسعه و تقویت تیم‌هاى پایه استقلال، آماده‌سازى و بازسازى ورزشگاه امام رضا (ع) و کمپ استقلال با همکارى بخش خصوصی ارائه کرد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست، برنامه‌هاى جارى باشگاه براى فصل آینده، همکارى بیشتر با سامانه ۳۰۹۰، جذب بازیکنان جدید و مؤثر، استفاده از امکانات و منابع بخش خصوصی براى درآمد پایدار و عدم وابستگى به بودجه دولتى و ترمیم هیئت مدیره تا پیش از پایان خردادماه بود. در این دیدار وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از عملکرد مدیرعامل و سرمربى استقلال گفت: شما توانستید در این مدت کوتاه بدون بودجه دولتى، پنج میلیارد تومان از بدهى‌هاى‌تان، هزینه‌هاى سنگین مربوط به حضور در بازى‌هاى آسیایى و بدهى‌هاى گذشته به بازیکنان خارجى را پرداخت کنید.

وی افزود: استقلال از انتهای جدول به بالا آمد و نایب قهرمان شد، سهمیه آسیایى گرفت و در شرایطى که نمى‌توانستید بازیکن جدید جذب کنید، با استفاده از جوانان خود دست به کار بزرگى زدید و تا مرحله یک هشتم آسیا تیم‌هاى قدرتمندى را شکست دادید.

وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به این که وزارتخانه از عملکردتان رضایت دارد و با تأکید بر اینکه با قدرت به کارتان ادامه دهید، خاطرنشان کرد: در فصل جدید نقاط ضعف را برطرف و رضایت هواداران را بیش از گذشته به دست خواهید آورد.

سلطانى‌فر در پایان از اینکه باشگاه استقلال توانست براى اولین بار ۸۰ درصد‏ مطالبات بازیکنان و کادر فنى و حقوق کارکنان کارکنان را پرداخت کند، ابراز رضایت کرده و از مدیرعامل باشگاه به واسطه اینکه برخلاف گذشته بدهى ایجاد نکرده است، تشکر کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir