واکنش وزارت خارجه به خبر وضعیت تیم ملی فوتبال دستی ایران در هامبورگ
پس از اعلام خبری درباره وضعیت نامناسب تیم ملی فوتبال دستی ایران در مسابقات جهانی, روابط عمومی وزارت خارجه کشورمان توضیحاتی ارائه داده است.

توضیحات روابط عمومی وزارت خارجه در مورد حواشی حضور تیم ملی فوتبال دستی ایران در هامبورگ

روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد برخی از اخبار و ادعاهای منتشر شده در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتبال دستی ایران در هامبورگ توضیحاتی ارائه کرد.

روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان در توضیحی آورده است: این قضیه مربوط به دو ماه پیش است. کاروان 26 نفره تیم فوتبال رو میزی (فوتبال‌ دستی) که با هزینه فدراسیون مربوطه برای برگزاری مسابقاتی در هامبورگ حضور داشتند در تماس با سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران مدعی می‌شوند که با هزینه شخصی به آلمان آمده‌اند و امکان پرداخت هزینه هتل در چهار روز باقی مانده را ندارند. سرکنسولگری کشورمان به منظور مساعدت به آنها ضمن هماهنگی با مرکز اسلامی جهت اقامت آنها  مساعدت لازم را به عمل می‌آورد. ضمن آنکه اعضای تیم را به ضیافتی در سفارت دعوت و هدایایی نیز برسم یادبود به ایشان اعطاء می‌کند.

روابط عمومی وزرات امور خارجه کشورمان با تاکید بر این‌که کنسولگری ایران در هامبورگ نیز در این مدت از آنها حمایت می‌کند، در ادامه توضیحات خود افزود: این تیم پس از بازگشت به تهران از یکی از معاونان وزارت خارجه می‌خواهند که کنسولگری ایران در هامبورگ را به خاطر حمایت‌هایی که از این تیم داشته تشویق کنند و این بیانگر رضایت کامل آنها از خدماتی بوده که کنسولگری به آنها ارائه کرده است.

 

 

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : خوابیدن اعضای تیم‌ملی فوتبال دستی در لابی هتل و مساجد آلمان! عکس




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir